tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, October 17, 2013

Apa tengok-tengok?



Tengok apa?
Tahulah Shinchan comel bila berbaju kan?


Hihi
Ini time dia baru bangun tidur
Sebab itu mata sepet sahaja


* Dah nak berubah angka usia, makin sayu rasa hati....




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

Ayu Zan said...

alahai...comellllll

azizah :) said...

comel dia... hehe :)

sok buzzday tuan shinchan..ngee

Mama Adam said...

Comelnya....

Nurzakiah Hanum said...

tomei2

diana said...

baju raya ada tak..hehe..

Norhasniza Khalid said...

waaa..... tomelnya

Liza Licha said...

wah comel nya baju dia yui.. hehe

Amanina Mads said...

comelnya baju dia.. hehe

iAmCekbolat said...

lalalaa comel macam sayaaa

Eza Boom Boom said...

geram tengok...! heeee.

Cik Nur™ said...

alololo...geramnya tgk dia..!

rasa nak cubit2...
hehehe

KY Atie said...

sekejap je, chin chan pun dah meningkat usia, apa lagi tuan nya hahaaa...

salam sayang dan rindu dr kak KY

izan mama mia said...

hamboi..lawa bj dia..

Syida Rasyidah said...

hehehehe, muka shinchan redha je pakai baju tu... hehehe

ps: Yui, kte dah email daaa :)

Hazmin Hamudin said...

Macam pakai jersey je tu.

Cik Itah@RRP said...

tomel tomel macam tuannya hehhee

nanieybarnieylurviey said...

asal comel sgt. rama mcm nk cubit2 je pipi shinchan tu.. eh..

Azhafizah Md Nor said...

comel shincan berbaju..

ayut said...

diam je si shinchan tu dipakai kan baju...bgus2x.. :))

ros_reeza said...

comelnya berbaju :)

Deqla Manjew said...

comei la dia... yui, teringin nak beli baju kucing..baju2 utk kucing yui smuanya comel2..mintak tlg yui belikan boleh? hihi..

Shida Radzuan said...

alahai comelnya...hehhee