tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, October 16, 2013

Blog sunyi sepi

Apa yang sunyi sepi? Apa lagi blog lah. Orang lain seronok masih bercuti. Aku masih menjadi "pekerja cemerlang". Muahahaha. Sebenarnya AL aku dah secipot. Kena berjimat-cermat.


Tak percaya sunyi? Tengok sahaja berapa komen yang diterima untuk entry sedia ada. Tapi bila tengk trafik alhamdulillah. Masih ada entry lain tolong "backup".


Takpe, insyaALLAH esok lusa kembali seperti biasa. Itupun kalau ada yang sudi singgah di blog picisan daku.


Lusa aku nak up entry perkenalkan senarai para sponsor. Terima kasih kepada mereka yang sangat bermurah hati. Alhamdulillah.


* Sebenarnya up entry bukan kerana hendak tengok berapa komen yang ada tapi cukuplah entry itu sebagai tanda daku masih di sini setia bersama blog tersayang =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Hazmin Hamudin said...

Memang suam2 kuku pun komen beberapa hari ni. Ramai bercuti lagi agaknya kan.

azizah :) said...

jijah ada hari2..hehe cuma lambat sikit komen..hakhak

ros_reeza said...

Selamat hari raya Aidiladha Yui.. Ros pun berkerja.. tak cuti pun :) Raya di perantauan je.. bila dengar takbir raya, memang sedih :(

Nurzakiah Hanum said...

Selamat hari raya Aidiladha Yui

Cho Zila said...

akaknyer blogpun sunyijer.. takperlahkan... paham ramai yang sibuk berkorban... cuti lagipun ramaitu..

Rosmiza Ali said...

Akak pun terpaksa buat entri autopublish kalau tak sempat nak update.. Huhu..
ZON PERMAISURI CHOMEL

BUNDA a.k.a KN said...

Salam Aidiladha dari Bunda...

Syida Rasyidah said...

hehehhe.. kita datang singgah sini.. chakkkkk :)

Cik Nur™ said...

betul..bila musim perayaan, mmg blog sepi sekejap.. :)

E'in said...

wiwiwiwi... kadang2 rase mls nak update kan... hihi

Azhafizah Md Nor said...

kalau bercuti memang sunyi la jawabnya kan..tapi kdg2 hari xcuti pun sunyi jugak..mungkin masing masing busy dengan komitmen masing masing kot

ayut said...

hahaha...blog sunyi sepi klu waktu cuti kan...biasalah tu...klu tak mmg meriah tsk berhenti BW :))

Deqla Manjew said...

blog mrs erry tu lagi la sunyi sepi..hukhuk..ni pun jenjln jengok kwn2 sat.. rindu..

Shida Radzuan said...

selalu AL tiap2 tahun xpenah habis yui..sbb mmg jenis kurg bjln bila raya cuti kaw2 huhuu..