tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, October 11, 2013

Makan pisang sebagai ganti

Makan pisang sebagai ganti lunch. Itu sebenarnya tapi macam tak tahu nak translate BM. Maksud aku macam ayat tak kena. Huhu.




Cukup makan 2 dah kenyang. Ini kes malas nak keluar beli nasi. Itu pasal beli siap-siap pisang. Buat cover kalau kemalasan itu datang.


Nasi sehari tak makan takpe asalkan ku ganti dengan buah-buahan.


Ini kisah lunch aku untuk beberapa hari lalu.


* Pisang pun mahal oooo!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

19 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

best kan pisang

Azhafizah Md Nor said...

selain nasi,pisang juga memberikan karborhidrat/tenaga untuk badan :) kiranya tak amek nasi makan pisang je pun dah memadai :)

izan mama mia said...

pisang kalau size besar camtu..sebiji pun dah kenyang yui

Nurfaezah Abdullah said...

fae pun nak cuba praktikkan, kalo malas makan nasi makan buah hehe.

Nisa Greennnpanda said...

pisang pun sdap. ^_^

Liza Licha said...

licha suka pisang emas :)

Myra Jay said...

Wahhh cayalah Yui, boleh je makan pisang pengganti nasi.. klau akak konpem 'ketaq' lapaq :D

Eza Boom Boom said...

Set diet ni. hee. hee. tapi siyes, makan pisang pun kenyang :)

CikPuanTatie said...

kenyang ke?

nanakimie said...

da lama xmakan pisang,heee....kalo nana mesti nak cari nasi:)

Hazmin Hamudin said...

Aik. sama la makan pisang jugak. haha

Kesuma Angsana said...

KA pun suka pisang ni !

J.Syazwana said...

hahaha pisang pon mahal ye. hihi

semua pon mahal!

Syazana Zainn said...

yui diet eh?
yui dah kuruih x pyh diet2 sgt :D

ayut said...

ahaaaa...tgh diet ea dear??hihihi

Cik Nur™ said...

pisang pun sedapkan.. :)

ANNA MARIANA said...

anna suka makan juga..
kekadang sampai 3-4 anna boleh habiskan..

azizah :) said...

pisang kan banyak karbohidrat tu pasal cepat kenyang..

Deqla Manjew said...

xpe yui.. pisang elok utk pencernaan...hihi...