tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, October 06, 2013

Nak coklat Almond Gold dari Langkawi!!



Sanggup aku search google image
cari gambar coklat kat atas ini


Sebelum ini ada kirim pada makcik cleaner
tapi dia tak jumpa


Maka ku gagahkan cari gambar
hantar MMS pada dia yang berada di Langkawi
Moga dia jumpa
Supaya dapat bagi teman dia
yang duk kempunan teringin!!


Muahahaha!


Update :
Dia yang berada di sana sekarang ini
bukan makcik cleaner
tapi si dia =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

Ann Ishak said...

semoga makcik cleaner berjumpa dengan coklat idaman tu :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

akak nk juga yui hihihi

Hazmin Hamudin said...

Gigih cari gambar nak bagi dekat makcik cleaner tu. haha. Nak sikit.

ikafantasi said...

tak penah try lg coklat ni..aduh jauh plak langkawi

Cik Nur™ said...

wahhhh...bestlah order2.. :)

azizah :) said...

sedap ke coklat ni yui.. xpernah try lg..

Vee said...

kat langkawi tu mcm2 jenis coklat ada . kita pun x tau mana yg sedap ...

Rosmiza Ali said...

Ramai pulak yang duk bercerita pasal coklat ni.. Sedap betul ke? Nanti bagi akak satu boleh? Hehehe.. Sempat lagi mengepau.. Hehe..
ZON PERMAISURI CHOMEL

Nizam Ijam said...

nakkkk jugaakkkk :D

Mimi Azirah said...

Sedap ke yui rase coklat nih

Azhafizah Md Nor said...

fiza lagi suka daim..heee :)

Sally Yatiey said...

Sedap ke coklat ni kak? :) he

Myra Jay said...

Konpem si dia akan dapat mencari untuk Dia yang menanti :D

Deqla Manjew said...

x penah mkn lg cekelat nih.. moga dpt beli kat sana ye..

nanakimie said...

hehehe...dapat tak yui?:)

Shark Kay said...

hohoh..
si Dia sanggup x balik selagi x jumpa coklat nie.
heheh.

Nisa Greennnpanda said...

xpnah nmpk coklat nie...hehe

IntaNBerliaN said...

ooo si dia ke... akak ms baca tadi ingat search gambar bg kat makcik cleaner... hihii... yui kene tulis si dia, baru nampak beza dgn dia (ganti diri yg yui tulis utk mkcik cleaner)