tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 07, 2013

Bisnes online dikenakan GST?



Apakah pendapat anda?
Apa pendapat peniaga online?


Penerangan lanjut tentang GST pada peniaga online
sila baca maklumat dalam blog berikut
{ info lebih untuk kita faham }


- Pemenang-pemenang GA Oktober 2013 Nurul Yui, 
yang mana dah terima hadiah
sila maklumkan pada daku ok. 
Yang tak terima lagi pun sila bagitahu -




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Hazmin Hamudin said...

Apa nak buat. Bayar jela. Kalau tak jangan declare. Duduk diam2. Huhu

Unknown said...

heheh..
byar jgn x bayar yui,
kene saman nnti.

licha said...

huh.. apakan daya :(

Qira said...

hehe kakyui,
setakat tengah hari ni tak terima lagi fridge magnet tu :)

Unknown said...

habislah bisnes yui...kena gst tak..

Azhafizah MN said...

semua benda kena berbayar skang kan..tax sana sini.

Anum said...

adoi kesian gak sebab kadang2 niaga online nie bape je la untung kan

Chot said...

Ikan bilis pun xlepas...huhu

Unknown said...

kenapa perlu GST?? emm susah kan camni yui..

Miss N™ said...

err..pun kena jugak ke?
alahai...

Unknown said...

alahaii yeke ni? huhu..
owh ye, semlm blk keje dah terima hadiah GA yui tu.. hadiah fm dari melaka tajaan adrianna syaz. thanks yui.. ;)

Cik Rose said...

ada jugak baca... gst oh gst!

Unknown said...

oh,tidak..habislah kalau kena bayar gst nih..:(

ayut said...

Mmm...bika dh makin byk online ye..ad pihak len jgk nk untung yer...xgitu? Huhuhu