tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, November 27, 2013

GA November 2013 dilancarkan esok

Ada yang komen asyik terlepas GA yang daku anjurkan. Ok takpe. Kali ini aku inform awal siap ada entry khas. Kata tak sempat lagi aku babap! Hahaha.


In shaa ALLAH esok GA November 2013 Nurul Yui akan dilancarkan. Bertemakan PANTUN. Rasanya ini kali kedua GA daku bertemakan pantun.




Itulah banner simple. Kesian dia termenung sebab nak tunggu pantun yang dapat buat dia tersenyum dan menawan kalbu. Ececeh!


Syarat, hadiah apa semua tunggu entry esoklah ya. GA kali ini berlangsung selama 4 hari. Pantun tak perlu nak formal mana ok. Asalkan bunyinya ada dah memadai.


Kita suka suasana santai.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

jom2 join

Mimi Azirah said...

ok xsbr nk join

Liza Licha said...

wah.. kreatip ni Yui :) hehe

Kesuma Angsana said...

rajinnnyer buat GA ... done nuffnangx2 yer

-meeSUPERGIRL- said...

nak join lahh esok hihi

Chot said...

ok. pantun. sy mauu

Azhafizah Md Nor said...

macam menarik berpantun ni.ok nak tunggu :)

Aishah Jahirah said...

ada GA...lama xjoin GA...

Cik Nur™ said...

comel banner.. :)

Deqla Manjew said...

betul kata nur, comel banner tu.. so mcm mana ramai x yg join yui?