tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, November 01, 2013

Entry khas untuk sponsor & peserta GA Oktober 2013 Nurul Yui

Alhamdulillah GA Oktober 2013 Nurul Yui sudah berlalu dan berjalan lancar walau ada beberapa kali yang perlu diupdate sebab pemenang tak tuntut hadiah.


UNTUK PARA SPONSOR

Terima kasih tak terhingga kepada mereka yang sudi emel daku, sudi nak berikan hadiah kepada para pemenang. Secara jujur ini adalah kali pertama GA daku melibatkan sponsor. Maka banyak pengajaran yang daku perolehi.


Terima kasih sebab sudi membaca dan membalas setiap emel yang daku berikan sebagai maklumat terkini termasuk maklumat para pemenang. Moga hadiah yang melibatkan pengeposan berjalan lancar & dipermudahkan. Hadiah yang melibatkan topup, alhamdulillah ada yang dah selesai terima.


Moga murah rezeki para sponsor. Maafkan daku jika ada kelemahan atau kekurangan sepanjang GA ini berlangsung.


UNTUK PARA PESERTA

Terima kasih kepada anda yang sudi sertai GA daku yang tidak seberapa. Terima kasih kepada yang membaca sehingga habis apa yang telah dimaklumkan dalam setiap entry yang daku terbitkan. Terima kasih sebab sudi allert dengan maklumat yang aku perlukan.


Terima kasih kepada pemenang & pemenang baru yang dipilih kerana beri kerjasama yang terbaik. Maaf jika terdapat kekurangan dalam setiap yang dilakukan. 


Daku mohon jika pemenang telah menerima hadiah termasuk topup, tolong maklumkan pada daku. Mohon sangat-sangat ya. Berikan tempoh seminggu untuk penerimaan hadiah. Jika tiada, maklumkan segera padaku.


Sehingga 15/11/2013 jika tiada maklumat penerimaan
daku anggap pemenang telah menerima hadiah
masing-masing dengan selamat



Moga semua berjalan lancar. Aminnn.


* Kepada mereka yang tidak allert, maaf. Daku dah maklumkan semuanya secara terangan. Harap maklum.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

nanakimie said...

terima kasih untuk yui juge...hihi....harap sampai dengan selamatnya vocer nana tu:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Yui..mesti masing2 happy dapat hadiah..tahniah!

azizah :) said...

tq yui coz bg hadiah topup..hee

Mimi Azirah said...

akak msih menanti..hehehe

Nurullai Abdullah said...

Terima kasih juga untuk yui kerana menerima penyertaan saya...

adrianna syaz said...

Sma2 yui..adiah para peserta sudah diantar arini yui..salam jumaat ya yui :)

Nisa Greennnpanda said...

rugi sy xjoin ari tue... :P

Nico Nabiela said...

Thx yui..klau ada GA info sy yer :D

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

Deqla Manjew said...

dah dpt kan alamat akk? hihi.. ok , terima kasih jugak buat yui.. ;)

Qashmere said...

bestnya..

Azhafizah Md Nor said...

sama sama..hadiah dari fiza masih dalam proses menyiapkan..will let yui know once parcel despatch :)

beta kupu said...

sama2 yui, nnt buat lagi k ;)

nota kaki: insya' at least selewatnya ahad ni akan dapat gift tu k ;)

sha dhira said...

:)
menunggu top-up masuk.. hehe

Cik Nur™ said...

ada rezeki yui anjurkanlah lagi yea,.. :)

Che Rosliza Che Mat said...

tahniah yg menang...

ayut said...

Nnt bt lg ea yui...hihihi.moga rezeki yui pon makin bertambah lpas ni.amin.....