tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 28, 2013

Pening kerana cuka?

Rasanya aku dah buat ujikaji pada diri sendiri. Kalau beli murtabak lepas itu hanya makan bersama bawang warna pink, malam itu juga kepala pening dan akan dibawa sampai ke pagi keesokan hari.


Pergh! Ayat kau yui. Itulah hakikatnya. Sekarang aku alami. Gatal lagi makan bawang pink yang sedap benor tu. Sendiri yang sakit. Padahal sebelum ini takde masalah. Mungkin faktor usia. Kui kui.


Motif entry? Nak bagi remind pada diri sendiri lain kali jangan gatal makan bawang itu lagi. Itu faktor kepeningan yang melanda. Lain orang lain cara sakitnya kan. 


Ujikaji hanya dari diri bukan minta pandangan doktor. Muahaha!


Yang mana nak berpantun
silalah join GA November 2013 daku




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Azhafizah Md Nor said...

lain kali jangan makan ye bawang tu..even fiza suke pink..bawang tu fiza xmakan..hehehe

Aishah Jahirah said...

tu la lain orang lain alahnya...lain penyebab sakitnya...hee xsama setiap org..yui jgn mkn bawang besar tu ye...hihi

Chot said...

Kenapa bole pening? Dlm bawang tu ada apakah?
Kalo xleh mkn hok wane pink, tukarla bawang letak warna hijau

Nurfaezah Abdullah said...

hehe sedap punya psl, bedal je la.

ayut said...

Eh?faktor usia.mgkn jgk.hihi.ap pon jg dri bek2x...

Kakzakie said...

Bila dah tahu alahan dgn cuka lain kali jgn makan lagi Yui. Kalau kakak sakit perut...

Liza Licha said...

sbb cuka pon boleh pening ye Yui? hehe

Nurzakiah Hanum said...

la

IbuNoey said...

walaupun bawang itu menyelerakan tapi jangan makan jika memudaratkan..hehehe..

♥ Nurul Baidurah ♥ said...

sebab cuka pun blh penimg??pelik..

Cik Nur™ said...

kiranya yui tak tahan dengan cuka la yea..lepas ni jgn mkn dah tau.. :)

wawa syaida said...

kalau makan murtabak, mesti cicah bawang tu...sedap kan :)

Deqla Manjew said...

errr.. akak kalo mkn murtabak cicah ngan kuah kari.. x suka lah air bawang tu..huhuuh...