tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, November 15, 2013

Tambah manik untuk shawl halfmoon plain

Kalau dah tiada kerja, beginilah gayanya. Mulalah tangan tak duduk diam. Jumaat lepas beli manik-manik. Saja nak ngetest pada shawl halfmoon plain.




Yang dalam gambar itu aku tak jahit tapi hanya gunakan gam khas untuk kain. Motif aku adalah untuk test sendiri dan nak tengok hasilnya. Tahan atau tidak.


Haruslah gam manik itu, basuh shawl, keringkan dan 
tengok manik itu jatuh atau tidak


Tunggu hasil "kajian" aku ini ok. Lepas ini tak jadi plain sebab dah ada manik.


Jijah bagitahu lepas ini daku boleh bisnes manik, mungkin juga kan. Manalah tahu ALLAH dah tetapkan ke arah itu pula.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

20 dak comei sayang YUI:

Ayu Zan said...

wah! i like. nanti ayu punya half moon veil tang belah belakng pun cadang nk jahit cenggitu,ehehe

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
singgah pagi

♥ Nurul Baidurah ♥ said...

gud luck yui...
BTW....tikar dlm gmbr tu sama lah ngan tikar kat rumah aku...

Cik Itah@RRP said...

kreatif ya yui hehehe..

Azhafizah Md Nor said...

betul cakap jijah tu yui..biz manik pulak kan..nak lagi cantik patch lace letak manik..wahh gojes shawl nanti :)

eima said...

kreatif ngan nak semua boleh

Nur A.Z said...

uih...kalau tak tanggal lps ekperimen tu, buat corak2 pulak..mesti cantik..

Cik Puan Rara said...

yui.nt tolak kat akak.akk tolong jual eh.hehehe

ros_reeza said...

Baguslah Yui.. memepelbagaikan rekaan kan,.

Kesuma Angsana said...

rajinnnyer & mmg kreatif

Rapunzel Cikilolo said...

bestnye...

dilaella Ella said...

wah cantik :)

nanakimie said...

comel pulak bila da letak manik tu even simple:)

Liza Licha said...

bagus ni yui.. keep it up. hehe

Deqla Manjew said...

kreatif yui ni.. bakat2 mcm ni la boleh buat bisnes byk2.. moga trs sukses..

^^eKaTiKaH^^ said...

serius cantik kak. sesuai dgn warna tudung. and tak serabut. hehe

Cik Nur™ said...

pandai yui jahit manik.. :)

azizah :) said...

yer yui.. yui kreatif in shaa Allah boleh ke arah itu.. moga bisnes terus success :)

Che Rosliza Che Mat said...

Wah! Wah!..Insya Allah...ada rezeki mungkin yui boleh bukak butik...

ayut said...

Truskn berinovasi dengan produk sendrikkkk...yeeehaaaa...best2x...