tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, November 25, 2013

Kucing si Hero telah pergi selama-lamanya

Pernah tak anda baca di berita tentang seekor kucing yang kehilangan kedua-dua tangannya akibat perbuatan manusia yang kejam satu masa dahulu?


Allahuakbar! Kucing itu telah pergi selama-lamanya akibat penyakit leukemia. Sedih aku tengok gambar-gambar Hero. Seekor kucing yang sangat tabah walau kecacatan yang dialami disebabkan sifat manusia yang kejam!!


Moga Hero tenang di sana. Buat penjaga Hero, hanya ALLAH mampu balas jasa baik anda. Sesungguhnya anda insan mulia yang sanggup menjaga Hero hingga ke akhir hayatnya.




Sayu hati ini. ALLAH, macam inilah rasa seorang peminat & pencinta haiwan. 




Pernah juga kucing aku mati sebab buasir, batu karang dan penyakit virus berjangkit. Doakan mereka tenang di samping pencipta yang maha ESA.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Azhafizah Md Nor said...

sedihnya bile dia dah takde kan. :(

Chot said...

Rest in peace.. He is hero in our heart :'(

Nurzakiah Hanum said...

sedihnya

nanakimie said...

nana baru tahu semalam yui...sedih tgk video hero..huhu..mengalir air mata...

Aishah Jahirah said...

akak de terbaca kat fanpages kaki motong...sedih sgt...:(

shaFazie said...

azie tahu kisah ini kebetulan org yang jaga hero itu kwn kerja mama azie...

Cho Zila said...

memang kejam orang yang buatkan hero jadi gitu.. ker masa dia buattu nak train potong kaki orang lakker.. isyh ramai manusia yang teruk...

iAmCekbolat said...

sedihnyaaa . tak sangka hero dh pergi . :'(

Ayu Zan said...

haaa.. ala..ayu baru je tahu... sedih.. huhu..haritu kucing ayu mati batu karang serangan kali ke 2. sedih. nk operate xde duit.

Fazillah Ismail said...

hero menjadi sebutan seluruh pelusuk tanah air. selamat tinggal hero

Kesuma Angsana said...

sedih nyer baca !

Cik Nur™ said...

serius sedih sebak, tak percaya semua ada bila baca kisah hero ni...huhuhuh

azizah :) said...

alahai sedihnya... kucing pon pyakit leukemia yer.. siann!

Cik gelangtangan said...

sy still ingat kat kucing ni..sgt sedih dgn nasib dia ;(

Deqla Manjew said...

sedih .. akk mmg ikut citer psl Hero ni sejak dulu.. mana2 pencinta kucing pun pasti tau kisah Hero ni kan.. ;(