tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, November 09, 2013

Kika lena dibuai mimpi

Terasa lama tak post gambar meow-meow kesayangan hati. Harini up gambar Kika. Kucing betina yang sangat eksyen gayanya. Tak boleh dipeluk lama-lama mulalah mulut pun bising.




Gambar malam tadi. Sempat ambil ketika Kika nyenyak tidur. Satu-satunya kucing yang suka buat gaya kakinya macam itu. Nampak selesa sangat =)


* Minggu depan ambil order makanan-makanan kucing yang harga lebih murah dari kedai biasa.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

^^eKaTiKaH^^ said...

wah wah wah, nyenyaknya Kika tidur :))

Nurfaezah Abdullah said...

amboi relax je gaya kika tido hihi

faisalapardi.com said...

ni mesti kes kenyang sampi terlena diulik mimpi sedap makan tikus..haha

Anne Nurain said...

comel gaya kika tido.. siap buat regangan lagi.. hehe..

Azee Hana said...

amboi,,pnjgnye kaki kika..kika kaki kaki kika..haha

Cik Nur™ said...

kika mcm bula, tak suka peluk lama2..hihih

Rosmiza Ali said...

Hehe.. Comel Kika tdo.. teringat kucing akak kat kampung.. Kalau tegahari panas2 tu memang dia suka melunjur macam ni.. Panas agaknya.. Hehehe..
Mieza Suri Shaklee

Nur A.Z said...

amboi mcm tu sekali gaya kucing tu tido..haha comel je..

ros_reeza said...

mesti lena tidurnya tu kan...

Chot said...

kt mne order mknnn murah tu? share plis )

Chot said...

thanks yui :) dah add..mmg murah la..bole beli byk utk baby

Chot said...

heheh..nk try..byk jgk beza rege :) thnks anyway...Happy Sunday :)

azizah :) said...

amboii bergaya sakan ni..

wawa syaida said...

cutenye kika ;) best tengok kucing tido...tambah2 yg kucing parsi

Che Rosliza Che Mat said...

comelnya kika...bulu kaler oren...

Azhafizah Md Nor said...

nampak santai je gayanya tu kan..

Deqla Manjew said...

cikmok akk plak suka tdo terlentang.. tp kalo dudok je mcm tu gayanya.. mcm kaki katak.. haha

ayut said...

Tgkkn mcm sakit je...tp dia selesa kita pon suka jela tgk yer....hihihi