tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, November 23, 2013

Gangguan ketika iron pakaian

Nampak tak apa makhluk yang akan mengganggu saat cik tuan dia tengah rajin nak iron? Si Shinchan mengada! Lompat atas board, baring gedik-gedik, buat aksi gatal minta dibelai.





Nasib baik kau comel sayang. Kalau tak lama dah kena luku. Hahaha.


Aksi kucing korang mesti lagi bestkan?




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

zareliqa afiqa said...

haha.. nasib comel ea.. mmg comel pon :)

Azhafizah Md Nor said...

dia nak tolong iron baju ataupun dia xbagi iron baju..heehe..sabo je la sbb die comel..tak jadi marah punye

Mimi Azirah said...

Hahaha...makhluk nih mwmg shomel

Chot said...

ingt gangguan mistewi mcm higland tower tu..kahkahkah..tp gangguan atas tu mmg lebih sewam dari penunggu villa nabilla..tak boleh tahan tgk dia menggoda..

Tihara said...

comeynya dia ni akak suker :)

Azlan Strider said...

wah...selesa betul dia buat port kat situ..hehehe

Regards,
-Strider-

Cik Nur™ said...

hahaha..sama macam bulat la..geram je tau..grrr..!

azizah :) said...

memang comel pon! hikhik