tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, July 05, 2015

Detik² akhir mini popia ikan bilis untuk pengeposan


Yang melibatkan pos, esok pengeposan terakhir. Kalau ada yang nak juga pos lepas itu, lambat sampai jangan nak marah² aaaa.


Yang melibatkan cod, masih dibuka.


Terima kasih =)





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

5 dak comei sayang YUI:

Chot said...

adehhaii...tba2 nmpk mcm sedap je pulak..huhuhu

Miza Idgihat said...

Banyak-banyak kuih raya yang dicari bila datang raya rumah orang kuih ni yang jadi mangsa dulu. Hahahah tapi bila beli kat rumah, kuih ni jugak yang licin dulu XD

Eka Tikah said...

lai lai lai. cepat2 order sebelum order ditutup. hehe

Azhafizah Md Nor said...

Harap semuanya sampai dengan selamat.

Dunia Zumal said...

Nak makan free kena raya kat umah Yui kan :)