tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, July 27, 2015

Kurang sihat

Jumaat lepas, badan dah mula suam kuku. Suam panas.


Bangun pagi, minum air mineral + panadol.
Risau, risau sebab tak boleh nak mc ( sebab tak cukup staf ).
Walau apa pun kena juga datang pejabat, jadi pilihan awal telan ubat.


Masuk kerja, kepala dah mula pening walau boleh lagi menghadap pc.
Rehat pagi, tak makan, terus masuk surau dan lelapkan mata lebih kurang 40 minit.
Habis kerja, sampai rumah terus terlantar atas tilam.
Tak kisah dah hal lain.


Bangun hari Sabtu, dah rasa lega sikit.
Dah boleh beraya, hohooo.


Hari ini masuk kerja, badan dah mula panas.
Harap oklah semuanya, malas nak ke klinik.


Korang pun jaga diri baik-baik ya.
Musim demam, sebab dah mula hujan.


Demam luaran boleh nampak tapi
Deman dalaman, diri sendiri saja yang tahu...





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

eMMe said...

demam raya ye yui, heeee~ cepat sehat ye yui...

sharmien said...

alahai siannya balik daripada cuti demam pula ye.
semoga cepat sembuh ye.
salam berkenalan dan salam lebaran.

tiga lalat said...

siannyerr, byk mamam tupat tuu., ;p

eima said...

ai dah kena dah deamam kat kg ari tyu ..... mlm yg panas jd sejuk gedi ....

Dunia Zumal said...

Demam sebab nak raya lagi kot...

PeRdU cINta said...

Demam dalam tu yang bahaya..

zai zamree said...

tu la...kita pon demam time ry2

Siti Nurzafirah said...

Tu lah tu..

dedor je badan...

sat panas, sat sejuk.. tekak lagi... musim kan..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
moga cepat sehat noooooooooooo

Azhafizah Md Nor said...

Semoga cepat sembuh Yui