tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, July 27, 2015

Raya 2015 Yui bersama adik beradik

Keluarga aku keluarga kecil sahaja. Gaduh baik gaduh baik itu perkara biasa sebab muka itu juga kena hadap. Hahahaha.


Meh ku kenalkan adik beradik daku. Pandai mak abah nak 2 pasang je. Miahahaha!






Baju raya 3 orang yang lain itu semua beli nak dekat raya. 
Hadap saja cari last minute. Padan muka kome lambat-lambat lagi. 


Jadi, inilah adik beradik aku.
Kot nampak mana-mana bolehlah tegur. Ecehhhh, konon!


Takde gambar bersama mak & abah sebab depa tak gemar bergambar.
Memang jenuh nak paksa, tunggu hari kahwin nanti kot baru nak. Eh!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

tiga lalat said...

biasanya hari kahwin mak abah yang paling susah nk bergambar., harhar2

tahun ni xde baju raya sedondon erk? ;p

eMMe said...

Selamat hari raya yui! yui yg sulung ek... aa'ah..syok la 2 pasang..pandai2..hehehehe...

Lynn Hamzah said...

syok dapat bergambar adik beradik nie...akak x berkesempatan raya hari tu...

PeRdU cINta said...

Alolololo...2 pasang..alhamdulillah..moga terus berkasih sayang ye..

mizz yatiey said...

sama je wajahnya..dah kata adik beradik, mesti lah sama haaaaa

Inani Hazwani said...

Comel semua :)

Ezy Loy said...

adk beradik saye 8 org..
masa raya penuh rumah la berkumpul..hihi

zazanizam said...

hihi sweet je.. adik beradik kak zaza pun 4org jgak cumanya semua gegel hehe..

izzeyda said...

biasa laa mak ngan ayah memang susah nak bergambar.. sama laa dengan Eyda.. nampak lebih kurang sebaya jer semua..

Siti Nurzafirah said...

Wah.. couple gittew...

eima said...

comey2 belaka

Dunia Zumal said...

Zumal takde langsung gambar raya dengan family...

cik hani said...

comel 2 pasang anak ni..
macam couple pakai baju sama..

zai zamree said...

nmpk mcm kapel

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
waaaaaaaaaaa
baguih2
2pasang :)
2kaler :)

Azhafizah Md Nor said...

wahh 2 pasang yang comel..pandai pulak padankan warna tu..comel² dan smart adik beradik Yui

Shahida Dzulkafli said...

Selamat hari raya yui..

Mardiah Diana said...

cantik warna baju tema raya dik yui dan adik2...