tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, July 06, 2015

Imbau kenangan : Pistol Mercun


Sumber : Facebook


Beli pistol tak sampai RM 1
Beli pula peluru
Kadang bila tekan ada yang tak berbunyi
Mungkin masuk angin


Apa pun, seronok dapat main
Sekarang dah tak jumpa lagi pistol macam ini


Kenangan sungguh =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

cik hani said...

dulu dgr bunyi pistol ni pun dah takut..

Nurzakiah Hanum said...

syok kan kenangan

Wanie Masduki said...

memang kenangan zaman kanak2 ni..bestnya kalau dapat

eima said...

pistol mmg tak jumpa tp peluru die ade jual kat kedai kat rumah tu ..pelik jugak nape kedai tu jual peluru tp tak jual pistol hahahha

Dunia Zumal said...

Zumal pun pernah jual pistol nie masa budak2...

Azhafizah Md Nor said...

dulu budak lelaki suka main pistol ni..dulu pun murah lagi..sekarang ni kalau ade mesti dah mahal punya

Myra Jay said...

Betu2...
Best sangat kan :)

Myra Jay said...

Wuuuttt wutttt..
Isi tabung :D

Eka Tikah said...

kite pernah melalak sebab tak dapat pistol ni masa kecik2 dulu. haha. bila dpt habis semua nak tembak. hehe

zai zamree said...

dl2 penah main