tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 14, 2015

Kad Raya ketiga 2015 | Eintan Nurfuzie

Untuk tahun 2015, ini adalah kad raya ketiga diterima. Sebenarnya aku minta. Eh eh, hahahaha!




Sebenarnya Kak Eintan ini adalah senior aku ketika belajar di PUO, Ipoh. Sehingga sekarang kami berhubung dan aku banyak rujuk untuk pertanyaan kucing padanya sebab Kak Eintan kerja di veterinar.


Terima kasih Kak untuk semua. Jom kenal Kak Eintan dengan lebih.






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Dayana Zahari said...

Wahh, dayana takde satu pun lagi. hoho

Bulan Syurga Firdausi said...

dah tak lama lagi... cepat je masa berlalu....

Dunia Zumal said...

Wah, senior Yui pun blogger gak yer ^-^

eintan nurfuzie said...

dah sampai ye.. okla.. masih de ygx sampai lagi ni.. tu sussah hati

azizah green line said...

best dapat kad raya blogger ni

izzeyda said...

best kan dapat kad raya nih..

Cik Ash said...

bestnya dapat kad raya... wah nanti.nak.singgah blog senoir yui.ni pasal kucing kita cepat selalu

Shahida Dzulkafli said...

Wah!!bestnya dapat kad raya..