tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, August 15, 2012

7 lagi kad raya dari blogger selamat sampai

Alhamdulillah, time mc semalam, terima lagi 7 kad raya. Hati banyak suka coz semua tertulis nama aku. Muahaha! Terharu sangat bila terima, macam kanak-kanak ribena.


- cover kad sungguh comel -


Kad-kad ini datangnya dari Sis Myra Jay, Ayut, Noraim, Ayu, Anis, Salmie dan Sis Nadhirah. Terima kasih semuanya. Suka sangat-sangat tau!


- dari sis myra -


Special dari sis Myra Jay, daku dapat barangan Avon SimplyPretty big eye. Sempena top comment rasanya. Siyes, tak reti guna tapi akan tetap try. Hihihi. Maklum saja, daku ni tak pandai bab makeup bagai.


# Lusa dah start bercuti. InsyaALLAH blogging pon bercuti gak. Ambil mood raya ^__^





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

30 dak comei sayang YUI:

are_lin@yu said...

wahh banyak tu siap dapat hadiah lagi..hehe..p/s:kad yui blk raya bru lh tgk sbb bg alamat kpg..hehe

ayut said...

bila mcm ni xleh dh nak lwan..surrender..hahahaha :D sronok yela dpt kad byk2 ni yer

nur anis said...

alhamdulillah da sampai..:)

^^eKaTiKaH^^ said...

wah, banyaknya kad raya dia dapat.bestnye :D

En. Kronik said...

untunglah~~ nak kad raya gak

T_T

Julia Yahaya said...

best nyer...

TiranaAduka said...

Assalamaualikum wbth...

syukur alhamdulillah.....TAtumpang sronok tgok

Masz Sidek said...

byk nye kad yg tui dpt...
Salam lebaran buat yui... dan selamat bercuti... :D

azizah :) said...

peh.... cayalah yui! mmg blogger hebat..hehe tak leh nak lawan kad raya yui..ngeee

Wanieys said...

best kan yui dpt banyak kad raya eheeee

Mila Ahmad said...

ada jugak org nak bg kad raya kan ?

IntaNBerliaN said...

wah byk tu kad ry yg yui dpt ;-)

Anum said...

syok kan dpt kad raya...

PinkUmmi said...

byknye dpt kad raya

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kalau tradisi hantar kad raya ni buat sampai bila2 kan bagus, meriah rasanya :)

Kesuma Angsana said...

amboi byknyer kad raya tu hehehe. Salam aidilfitri dari KA & family ye, mohon maaf andai ada silap & salah

syiela said...

banyaknya dapat kad raya.. jeles!

AnneRaini said...

akak dpt the one and only from yui laaa...thank you cayunk..

Sally Yatiey said...

Banyaknya kad raya! :D hee

Mama Adam said...

bestnya!!!! tahun ni xde kad raya. huwaaaaaa

baby lydia said...

besh nye dpt kad raya kn??slmat hari raya n dya follower sini iyer...

eMMe said...

blogger cam Yui ni, mmg murah rezeki n ada je kawan2 dia yg bg kad/hadiah kan..kan... untung la... hehehe... akak dpt kad dari yui ari tu pun, dah tersenyum lebor, hehehe~

Che Rosliza Che mat said...

banyak yui..boleh gantung...

Afiq Yassin said...

wahh.. bestnya kalau gini fiq nak hantar ar juga.. huhu

Mishter Izwän said...

bnyk nye, kire popular gak sis ni kan . hehehe siap dpt hadiah lg

shidaR said...

wahh byk nyer kad dia..jeles2 hehehe ^_^

anismelon said...

best kan..anis tidak lah mendapat kad taun nie..taun sudah bnyk..weee

ain vanilla said...

waaahh . akk nak satuuu :D

Myra Jay said...

Banyak kad raya Yui dapat tahun ni ye... :)

Best kan bila dapat kad tanda ingatan ni kan :)

shera haifa said...

bnyknye yui dapat kad raya.. sy dapat 1 je..
;)