tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, August 03, 2012

Ending Dejavu di Kinabalu dan Berbuka Puasa

Okay, on saja FB, tengok ada update bagitahu ada ending versi AMMAR di Tonton. Apa lagi, laju aje aku nak log in, malangya semua lupa. Terpaksa sign up baru! 
# gigih tu semata-mata nak tengok hero idaman hati


- ko mengingatkan aku kepadanya -


Aku sempat baca dari blog sis anne dan sis rara pasal citer ni. Setuju dengan apa yang mereka katakan di entry. Emo sungguh! Ahakz! Lagi emo di entry ini.


Siyes, aku lagi suka versi dengan Ammar. Sweet! Dapat juga merasa masuk bilik honeymoon idaman kalbu. Dan akhirnya mati disitu. Dapatlah tittle Ammar menjadi "duda berhias"


Okay Ammar, meh aku sudi kawen dengan ko. Hahaha, kalau shapit baca, nahaslah aku nanti =p


- takleh kawen, ko laki orang, haha! -


nota kecik yui
Harini Iftar bersama rakan pejabat
Free! Datang bawa diri saja
Muahaha!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

Saya Disini said...

hensem kan amar ni

are_lin@yu said...

yeke versi ni tak tgk lg..hehe

nur anis said...

saya pun laju je tengok tadi...tapi..kenapa nadira mati bila kawen dengan amar..kesian amar..huuuuu...

Mimie said...

tak pernah tgk pun citer nih..hehehe

AnneRaini said...

hahahahahahahahaaha

Anonymous said...

serius KA suka versi di tonton tu!

Unknown said...

tgk twitter erma fatima..dia kecewa pengundi pilih bazli..yelah ending ammar gan nadira lagi best...

EkaTikah said...

kejap tengok kejap tak.. hihi..

Reena Sidek said...

semalam tonton last episod ni... akak dah bayangkan kedua2 lelaki ni tak dapat nadirah sbb nadirah mati... hehehe..

Hidayah said...

dah abih dah demam dejavu...
:)

fieda said...

tak tgk pun..kalau tak mesti kak fieda pun emo gak..hihi..

Tie HT said...

akk pun dah lupa login acc tv3..teringin gak nk tgk :)

نورعيم said...

ngee sampai kesudah tak tgk cite ni. hehe.

Myra Jay said...

Akak tak tengok sebab sibuk niaga Pasar Ramadhan..huhuuu

dwatyKNY said...

semalam saya termissied cite ni... so, tengoklah kat tonton... tp terkezut... member kata last eps nadira kawen ngan bazli... tapi yang saya tonton nadira kawen ngan ammar... rupa2nya ada 2 ending...

saya suka bazli tapi ending ammar lagi best... lagi touching...

Jahirah said...

mcm2 komen dengar..dah agak undi bazli lebih...nak tgk gak tp dulu xleh reg tonton pun....

izz iizza said...

x tengok sangat tapi suka dengar citer org tentang citer ni..:)

ecadwinkyasha said...

sgt xamik port ceta ne.hahaha

Shida Radzuan said...

hahhaaa..adoii fafau pun layann perghh... ^_^

eMMe said...

suke aqasha... Dia mat jiwang, sesuai la watak tu dgn dia, agaknye dgn bini dia camtu gak kan..hihih...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ala xtonton lagi versi tu...apsal la akak ni selalu ketinggalan :)

Unknown said...

tula,ending ngn amar lg best,sweet..hee....

ehem2,muka aqasha tu mcm si dia ye yui^-^

IntaNBerliaN said...

oo ada kat tonton ek.. xtgk lagi..