tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, August 29, 2012

WW 59 - Sampul duit & Baju Raya 2012









nota kecuk yui
Abaikan gambar ambil sendiri
diam-diam udah! Hahaha




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

33 dak comei sayang YUI:

ros_reeza said...

sampul raya tu, dapt duit raya ke or bagi kat org?... hehehhe...

Eca Dwinky Asha said...

bila nak bgi smpul + isi2x dlm tu sekali.hehehe XD

Anum said...

wow cantik baju raya

are_lin@yu said...

trpegun tgk orang lagi..hihi

shidaR said...

hahhaa..ade style yui amik gmbar kih3 :P

yui ah-rahnu dekat tempat shida pn ade :)

biela bell said...

teringin woo nak ada baju raya wane kelabu.. next year raya kot.. heee

Myra Jay said...

Cantik sampul raya tu Yui, akak takdak koleksi pun 2 2 tu...

Member opis siap buat koleksi sampul raya, kalau dia tengok sampul ni sure dia nak :D

Masz Sidek said...

cantik baju raya......

Kesuma Angsana said...

sweet je KA tgk!

Mrs Velentine said...

sampul 2 ada isi ker??hehe

Mrs Velentine said...

duit ray 2 nuyui dpt or nak bagi budak2

Nurul Husna Mohd Hassan said...

duit raya untuk akak mane? hihi

akak takde baju raya pun. huk3

akak pun ada amik gambar sendiri tapi cuma tak publish je. hik3

ayut said...

hehe..comel.nice la kelabu tu.sbb kain dy plain.suke2x.Yui...nak yg dalam sampul wet raya tu blh? :p

nur anis said...

nak duit raya!..:)

eMMe said...

alahai..takde org nak amik gambar yui ke...
hehehee...

Salam Aidilfitri Yui...
moga sentiasa ceria ya!

Masz Sidek said...

Insya-Allah Yui.... nanti akak buat entry resepi kek raya tu...
kena belek buku resepi dulu...

Rosalia said...

nk duit rye :D hehe

syiela said...

banyak sampul duit raya.. tuk sapa tu?

cantik baju raya!

Sally Yatiey said...

Nak duit rayaaaa! :p hehe

En. Kronik said...

rase nak komen.. haha!

nini said...

cantik la sampul raya...=D

izz iizza said...

ada gak kelabu ya..sama cam iza..:)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

nak duit raya (^___^) besnyer

AnneRaini said...

Duit raya akak adakan????hehe

fieda said...

ada isi ke tu...?nk jugak..kikiki

azizah :) said...

hehehe yui mmg fotogenik kan...hee jijah malu nak amik gambar sendiri..hahaha

nak duit raya jugak! huhuhu

J.Syazwana said...

kelabuuuuuuuuu.
i like. hehehe

aTy _faRed~ said...

suker baju kurung kelabu tu...akak tahun ni baju raye sepasang jer..sob sob...

nanakimie said...

hee,mesti tdg biru tu kai dgn kasut biru cantik tu kan:)

Wanieys said...

yui nanak sampul + isi dalamnya sekali hehehe

Che Rosliza Che mat said...

banyaknya....ada duit ke? hihihi

Nisa Greennnpanda said...

comelnye yui...!! hihi~..

shera haifa said...

sampul duit? bagi duit raya ke? nak. hehe