tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, August 27, 2012

Gambar raya 2012

Meh nak tepek sedikit gambar raya untuk tahun 2012 yang sempat di ambil menggunakan hp N82 sahaja
# Takde Canon mahupun Nikon guna saja hp Cik Anon 




- No 4 bongsu, 13 tahun -


- No 3 16 tahun -

- No 1 12 tahun, hihi -


Gambar kami adik beradik aje. Sayangnya gambar adik perempuan aku takde. Sebab adik aku terbuat video lak waktu nak snap gambar. Huhuhu. Nasib badanla. Nanti kita ambil gambar lagi ea ^__^


- Yang ini insyaALLAH akan menjadi keluarga SHAH -


Tiada gambar mak dan abah kerana mereka kurang gemar bergambar, ambil "curi-curi" bolehla. Jangan marah ya mak dan abah!


nota kecik yui
ramai dah kembali bekerja.
besh3! Takdelah sunyi sangat nak bw
hihihi




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

26 dak comei sayang YUI:

Syazlina Khairuddin said...

cantik tudung rye yui..selamat hr rye!

Myra Jay said...

No 1 lagi muda dari no 3 ye, konpius nieh..heheee :)

MizzTina said...

amboi, semua kontrol cntik n ensem ye.. selamat hari raya..

Nisa Greennnpanda said...

Salam yui dearie...

rindu btul kat yui.. sori aa lame xjenguk sni..

wah, cntik aa tdung & bj raye yui.. tue kaler oren ke merah eh? sy nye kaler merah, hehe..

btw, slamat ari raye ye yui..
maafkn sy ats salah silap sumer tau.. >_<

nur anis said...

erkk..kenapa no 1 muda lebih? huhu...

ros_reeza said...

Selamat hari raya :)

eh, konpius sekejap.. no 1 lagi muda ni.. hihihi

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi mudanya no 1 :)

insyaAllah, tak lama lagi jadik la tu. doakan yang terbaik untuk yui :)

eima said...

bila gambar org last tu nk jd org SHAH tu ...kiki tak sabo dah ni

Masz Sidek said...

Insya-Allah... doa yg terbaik buat Yui...

Bulan Syurga Firdausi said...

hari ni baru balik nak keje mmm x smgt lg heee no 4 13 tahun no 1 12 tahun erk heee

syiela said...

muahahaha yg no.1 lg muda tu yg tak menahan :)

ieda said...

mak ayah akk pun x banyak pic raya nie .. org tua2 nie kurang gemar bergambar kan dik ;)

Aishah Jahirah said...

ramai2 dah masuk keje semula arini...amboi yui no 1 12 tahun ye..hehee

Cik Puan Rara said...

yg sulung tu 12 tahun? hehehe yelahhhh tu.

Misz Mieza said...

MM pon tak banyak gambar raya.. Cbuk konon beraya, sampai tak sempat nak snap2 gambar.. Kahkahkah!

ayut said...

yg pertama 12 tahun..hahaha..accepted!jom BW bersama! :)

Kesuma Angsana said...

all the best yui!

azizah :) said...

hehehe bila gambar last tu nak masuk keluarga shah? ngeee makin meriah la yer...

Cik Muda said...

selamat kembali ke ofis yui...heeeee~

syafiqakarim said...

ehem ehem yg last tu.hiks
selamat berbizi bizi

Eca Dwinky Asha said...

lawa tudung..hehehe./adore sangat :)

izz iizza said...

baru 12 thn erkk...xleh la bawa ahli baru masuk keluarga shah kalu gini..hikk

IntaNBerliaN said...

muka dik beradik yui semuanya ada iras yer....

Wanieys said...

no1 lagi muda erk hikhikhik

nanakimie said...

ehem2..xlama dah tu:)

Che Rosliza Che mat said...

cantiklah tudung yui...cam pakai mahkota...hihihi