tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 16, 2013

Baju raya Lela serba pink

Jalan-jalan terjumpa baju meow yang sangatlah comel. Apa lagi terus rembat sebab teringat Lela di rumah. Beli 2 helai. Tapi dapat pakai satu sahaja sebab Lela masih lagi pakai saiz S.




Hello! Saya Lela yang serba pink sebab tuan saya suka pink. Redha sahaja pakai. Hihihi. Sehelai lagi saiz M dan berwarna merah.


Aku terlewat tarikh nak cucuk vaksin Lela. InsyaALLAH 22/7/2013 aku akan ambil cuti nak bawa Lela pergi veterinar.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

34 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

cute

ikafantasi said...

amboi lela..dia dpt bj raya jgk ye..

eima said...

hang jg anak hang cam hang dah jd anak sendrik dah kan .... good2

eintan nurfuzie said...

ala.. oey2.. huhuhu... jgn lwt vaksin ya...

aniswany lazim said...

weeeee knapa comel sgt niiii..pinkish gittew

Nurhijriah maharani said...

suke... comel sangat kucingnya... mau laa :D

Nurhijriah maharani said...

suke... comel sangat kucingnya... mau laa :D

Cik Puan Rara said...

ngat kan sape lela.hehehe.yuii yuiii~

BUNDA a.k.a KN said...

amboi! lela...puasa ke tak, nak menerai baju raya bagai..

AnneRaini said...

haha cutenye baju....

wahida said...

untung lela dapat tuan yg sgt sayangkan dia...

Kakzakie said...

Ya Allah Yui... bertuah betul si Lela ini pun dpt baju raya:)

Syida Rasyidah said...

comel ok... cian lela malu-malu kena pakai baju pink :D

Scya Lollita said...

comelnya.
haha
miow kita sama kale :D

dear xila said...

hahahahahha cumel giler nih!!! gewam!

bunga_rose said...

untung lela dpt tuan baik cam yui, siap dapat baju raya tu hihihi.. comel betol

Myra Jay said...

Hheee, alahai kiutnya ;D

Nisah Idham said...

alorr comelnya lela.. cantik baju raya lela.... gaun2 gitu .. nnti bole pergi beraya ye lela, collect duit raye pulak ye ...

elyna mirsada said...

amboi xpenah tgk cat paka bj..cumel

Mimi Azirah said...

alahai sweetnyeee die pakai baju raya pink....geram jer

Kesuma Angsana said...

hehehe cute sungguh !

wawa syaida said...

lela nampak pink...hihi comel

diana said...

kasut raya kena ada jugak nih...heheh

anitadiana said...

comelnya..sexy tu....sama tema dengan kak ita tahun ne...

Nurfaezah Abdullah said...

lela pun excited nak beraya hehe

Nisa Greennnpanda said...

aha~... comel gile~~~~ >_<

azizah :) said...

heee dia pon nak beraya gak yer lela..hee

Cik Nur™ said...

alololo..comei giler...
bape rm baju ni yui.. :)

shark said...

hahaha..
seksinyer cik leha nie..

Deqla Manjew said...

woww... pink tuu... comeii... berapa sehelai baju meow ni? x rimas ke dia.. nk jilat bulu pun ssh.. hihi

Rosmiza Ali said...

Alololo, tomeinya Lela pakai baju raya.. Yui selalu giui vet swasta ke kerajaan? Kat mana ek? Mahal tak cucuk vaksin?

ros_reeza said...

hihi.. kiutlah Lela ni :)

Mieya Atiera said...

comel jeee

Ibu Lala said...

alahai...kiut sungguh...