tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 23, 2013

Hasil minggu lepas untuk mini popia ikan bilis

Alhamdulillah orang kata kalau rezeki itu ada, tak kisah di mana dan bila masanya kan. InsyaALLAH tak kemana. Cuti hari minggu di bulan puasa, macam biasa siapkan tempahan yang ada.




Yang dalam bekas sebelah kiri 400 gram dan untuk dipos. Yang balang kanan setiap balang 500 gram hanya untuk order COD





Untuk info lanjut termasuk tarikh akhir tempahan dan pembayaran, boleh rujuk { entry }. Terima kasih banyak-banyak yang sudi membuat tempahan.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

19 dak comei sayang YUI:

Hidayah said...

rajin meniaga...
:)

ayut said...

wah...mmg terbaik la..berbalang dh tu... :)

Rizziela said...

sedapnya...

sy sekarang ni tengah buat mini popia nestum + horlicks

ishy77 said...

Wahh... Bulus tolong buat sekali tak..hehe... Rezeki ni

Mrs Velentine said...

wah banyak juga tempahan

AnneRaini said...

akak dah rasa...sedap gak tp kurang pedas..akakkan peminat pedas..hehe

Nurzakiah Hanum said...

rajin yui

wawa syaida said...

nampak sangat sedappppp

diana said...

kaya la bulan ni..kan?/hehe

Deqla Manjew said...

wahh.. byknye tempahan... rasa mcm rugi pulak x tempah.. huhuhu..

Qashmere said...

Banyak nya order....tahniah

ieda immi said...

alhamdulillahhh .. murahhh rejeki yui! ;)

Nurul Ashikin said...

meriah berbisness

pena rozie said...

Rajin betul mencari rezeki.....

shera haifa said...

rajin btul yui ya.. tahniah

Cik Nur™ said...

wahh..byk dah siap.. :)

ct kektus said...

betul2. rezeki tu ada kat mana2. tinggal rajin x rajin je. :)

Myra Jay said...

Alhamdulillah rezeki :D

^^eKaTiKaH^^ said...

pehh, kita minat popiah ni kak. tapi ibu kita dah beli kat sini dulu.. klau tak, kite dah beli kat akak. hee