tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, July 26, 2013

Salam Nuzul Al-Quran & selamat bercuti

Salam Nuzul Al-Quran daku ucapkan kepada semua dan selamat bercuti kepada negeri yang mengambil cuti termasuk daku sendiri iaitu negeri Perak.


Maaf kalau aku lambat jejakbalas kerana semalam seharian aku sibuk. Aku tetap kunjungbalas okay.


Kepada 10 insan yang terpilih dalam GA Julai 2013 Nurul Yui, sebelum 12.00 tengahari ini sahaja detail yang harus aku terima, kalau tidak nama lain akan dipilih.


Buat masa ini hanya 5 orang yang berikan maklumat. Tak sudi ea yang lain nak kad raya? Takpe, aku bagi pada yang nak. Aku hanya layan pada mereka yang bagi emel ataupun boleh komen maklumat di entry berkenaan.


Sekian, harap maklum.

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

salam nuzul al-quran
salam jumaat
singgah pagi

beta kupu said...

wah best la yui cuti....sy keje sob sob...

Ann Ishak said...

selamat bercuti nurul :) bestnya cuti panjang kan

J.Syazwana said...

KL pon tak cuti :(

diana said...

YANG TAK NAK PULAK SELALU KENA NOMBOR DIA KAN..GERAM NIH...HEHHE

Kakzakie said...

Dia tak terbaca N3 Yui ini kakak rasa. Jenis yg sesekali aje masuk komen tu yg tak jumpa.

azizah :) said...

selamat bercuti yui!

Haslinda Sadiken said...

selamat bercuti..N9 x cuti lerr..heehe

Shakira Pathi said...

Dah hantar emel wehooo :D

Deqla Manjew said...

salam jumaat
salam 17 ramadhan
salam Nuzul Al-Quran

^_^

Aishah Jahirah said...

hee akak xcuti pon arini...wakaka selangor cuti tp kl tak...dok selangor keje kt kl..huhuu

::CIK LYNN:: said...

selamat bercuti yui :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui,tingin gak nk cari kad raya....tapi lom jumpa2 lak.Takde juai ker...Org yg byk ucap kat FB/hp jer yer...

Cik Nur™ said...

salam nuzul quran jugak buat yui.. :)

ayut said...

Ayut time jumaat tu tak cuti pon..keje jugak.. :) salam nuzul Quran yui :)

Nisa Greennnpanda said...

salam nuzul quran yg dh lpas, hehe..