tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 23, 2013

Vaksin Lela kali kedua

Semalam aku AL sebab nak bawa Lela pergi veterinar cucuk vaksin kali kedua. Maaf sebab tak blogwalking. Busy buat benda lain.




Bagus dak Lela ni sebab dia tak meronta bila dicucuk. Diam elok ja. Good girl! Tengoklah sampai terjelir lidah lepas kena cucuk bila dah sampai rumah. Hihi.


Bulan depan sekali lagi dan selepas itu setahun sekali pula cucuk. Setiap kali cucuk vaksin di veterinar kerajaan kosnya ialah RM 30.


* Malam ini pukul 9.00 malam tamat GA Julai 2013 Nurul Yui - Kad Hari Raya 2013




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

20 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

cutenya dia

shaFazie said...

aloo comelnye lela dgn bju pink :D

beta kupu said...

bagus la Yui ni...sgt prihatin kot dgn kucg2....smbl mnjaga kucg smbil mndpt barakah ;)

diana said...

pegi cocok semalam pakai baju baru la ye?/heheh

NoEn said...

nangis tak masa cucuk? hehe...cute baju dia

Innanie Ariffin said...

heeeyyy apasal comel pakai baju pink!!!!!!!

Rapunzeel Cikilolo said...

comel muke lela...

sejuk je hati tengok...

wawa syaida said...

sangat comel lela ni dengan baju pink dia :)

IntaNBerliaN said...

pandai yui jaga kucing.. bagus la yui ni

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alolo..comel gitu

Deqla Manjew said...

lela oo lela.. hihi.. dah vaksin ye.. bgs2.. comei dia pakai baju pink, terjelir lidah tu nmpk seksi pulak..hahahhaa..

are_lin@yu said...

alaahi cmelnya dia..

azizah :) said...

rajin yui g veterinar cucuk vaksin.. dah macam jaga anak pulak..hee

man said...

comelnya

ayut said...

vaksin..ayut tak pernah lg cucuk ap2x kat kucing...huhuhu..kena bt jgk ni.

ishy77 said...

Eh. Kita xjoin pun GA kamu...sbb xrajin sangat...eheh.. Maaf ye. Nnt2 kita rajin2.
Murahnya vaksin kt gomen.......tp tmpt kita xtau kt mne. Kt kg tau la..kt sini tmpat jauh tau la jgk.. Tmpt dekat tatau..

Fifi Nadhrah said...

baju lela yui jahit sendiri ke?

Cik Nur™ said...

comeinya di...baju pink..lawa... :)

Mimi Azirah said...

lahai comeinye lela berbaju pink

^^eKaTiKaH^^ said...

atoto, comelnye. siap baju tu. hehe