tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, July 05, 2013

CPUV 2013 [8,9&10] - KANEBO KATE SS COLLECTION, Coke Ramadan 2013 & Drypers Quality Story

Alhamdulillah, yang pergi berganti. Sekali ganti dapat 3. Terima kasih kepada KANEBO KATE SS COLLECTION, Coke Ramadan 2013 & Drypers Quality Story



Merupakan produk penjagaan kulit.. Nak tengok produk apa yang ada? Boleh baca view blogger { entry }. Penghantaran adalah percuma!


Air bergas yang famous amaous ini. Hihi. Lama aku tak menelan air gas coke. Rindu tapi apakan daya, daku dah jarang sangat nak minum air bergas. Pastinya Coke Ramadan 2013 buat promosi untuk puasakan?


Sarung buntut kanak-kanak comel. Macam tiada perkataan lain yui oi! Antara jenama yang popular. Buat masa ini aku tak guna sebab tiada baby + belum bernikah lagi. Hihi. 


Walau macam mana pun, aku bersyukur dengan rezeki yang diberi. Rezeki bakal berpuasa. Amiiinnnnn.


* Sambil berpokpek sambil tambah pendapatan. Siapa yang taknak? Yang pasti niat kita sebenar, kita tahu.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

21 dak comei sayang YUI:

are_lin@yu said...

tniah yui..nk cek plk la nti..hehe

Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam yui..salam jumaat,TAHNIAH yer...

Myra Jay said...

Tahniah Yui :)

Akak pun dapat 2CPUV gak.. coke dengan Drypers :)

Cik Puan Rara said...

wow banyak tu 17 hengget.hehe

Mimi Azirah said...

Tahniah Yui

wawa syaida said...

wow yui...banyak tu...wawa baru 1st time dapat...tapi x brp nak faham lg :)

ieda immi said...

tahniah dikk
sukeee tgk ;)

shaFazie said...

alhamdulilah yui rezeki itu. :)

- AZIE - said...

tahniah yui

J.Syazwana said...

bestnye yui. kite dah lame x masuk cpuv. hahaha. nuff merajuk dgn kite kot :P

huny madu said...

Alhamdulillah.. syg nuff kat yui :)

izan mama mia said...

wah meriah be baru yui

Nory Zoulkefle said...

wahhh bestnya...
bila nuffnang nak bagi kat akak plak ni...huhu

diana said...

bestnya,..nak nangis rasa bila tengok nuff sendiri..satu be pun tak de..huhu..

azizah :) said...

tahniah yui..jijah pon dapat kanebo gan coke! moga banyak la earning yui yer

Sally Yatiey said...

Banyaknya BE ;) Tahniah..

Shakira Pathi said...

Tahniah kak yui :)

Tihara said...

wow wee, bwst nye, alhamdulillah rezeki :)

Cik Nur™ said...

tahniah yui...murah rezeki... :)

Pinkbubblegumprincess said...

congats sis.. ;)