tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, December 02, 2013

Kurang sihat sekali lagi

Macam baru sahaja aku taip aku ada mc 2 hari minggu lepas. Hari ini pun aku rasa kurang sihat. Pakej 3 in 1. Sakit tekak, selsema & demam.


Nak minta mc lagi memang tak lagi kot. Nanti ada pula fikir hari Isnin je memanjang nak mc. Selagi masih larat, masih mampu menaip kira oklah tu kan.


Doakan daku sihat sepenuhnya secepat mungkin. Memang tak tahan kalau selsema lama-lama. Sakit penghapus dosa kecil. ALLAH nak uji hamba-NYA.


In shaa ALLAH hari ini akan keluarkan senarai penuh peserta. 




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

permatabiru said...

get well soon

Cik Itah@RRP said...

semoga cepat sembuh ya yui :)

Ena's Stories said...

Moga bertambah sehat...

Azhafizah Md Nor said...

Makan ubat and rehat secukupnya yui..take care and get well soon..

intanfirdaus247 said...

semoga yui sihat sepenuhnya..amin

Cik Nur™ said...

bykkan minum air masak yui...

msredcheesecake said...

Bismillahi syafi...

semuga cepat sihat...

Chot said...

Musim agaknya...cuaca x menentu mudah dpt sakit..t.k dear

Nurzakiah Hanum said...

get well soon

ctfand said...

Kesiannye...moga cepat sembuh ye..

Nur A.Z said...

eh ta sihat lagi? byk stress ni.. jaga diri baik2..

ct kektus said...

get will soon dear. ;)

Deqla Manjew said...

dugaan smua ni yui.. moga sembuh sepenuhnya yer.. hmm rindu akak yer smpai sakit2 ni? hahaha.. ;p

Kesuma Angsana said...

jaga diri yer & moga cepat sembuh !

syakirah izwanie said...

Lama tak blogwalking. Semoga cepat sembuh ya kak Yui :)

azizah :) said...

yui..jaga diri baik2.. jgn keje kuat sgt yer.. minum air masak banyak2

aizamia3 said...

Musim 3 in 1 lah sekarang ni.. dak Nuha pun dah mula diserang selesema.. asyik merengek nak berkepit je dia..

Apa-apapun moga nuyui cepat sembuh hendakNYA.

Sally Yatiey said...

Moga cepat sembuh kak :)

ayut said...

Moga cpt sembuh yui..jg dri bek2x yer...

adrianna syaz said...

Semoga cepat sembuh yui :)

ros_reeza said...

moga Yui cepat sembuh.. banyakkan rehat ye Yui..

Syazana Zainn said...

get well soon yui ;)

muwahmuwah