tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, December 27, 2013

Pertemuan kelima di tahun 2013 [26122013]

Setelah 4 bulan tak jumpa { entry } maka semalam rancang tak berapa rancang kami jumpa juga. Macam biasa.


Aktiviti kami masih sama. Masih menyeronokkan terutama bab makan dan minum harus 2 kali! Huhu. Diet dah kemana. Tak penting sebab bukan senang kami nak jumpa walau satu negeri.


Rupanya dia tunaikan hajatku nak makan coklat dari Langkawi. Nak dapatkan patung hello kitty dari mcd. Saja ja "menipu" kata benda tu semua takde!




Dapat hadiah hari lahir seutas jam. Terima kasih awak. Sengaja daku biarkan dia pilih design sendiri. Sebab daku tak kisah macam mana asalkan ikhlas dari hatinya.


Terima kasih untuk perjumpaan terakhir di tahun 2013 yang sangat manis. Dalam tahun 2013 kami berjumpa 5 kali. Alhamdulillah. Tetap gembira dan sangat gembira.


Terima kasih Mohd Shafiq Hasbullah. Kita doakan moga jodoh kita panjang & dipercepatkan segalanya. InshaaALLAH.


Awak awak semua, doakan kami ya =)








guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

nanakimie said...

insyaAllah....moga panjang jodoh yui & shapit:)

Nur Inani said...

semoga dipermudahkan segala :)

♥ Nurul Baidurah ♥ said...

amin...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Yui..bestnya SIDIA hadiahkn jam tangan :)

♥♥ Nur ♥♥ said...

semoga kekal hingga ke jinjang pelamin tau yunk!!!

AnneRaini said...

dah lama dah akak doakan...dok tunggu dari thn 2009 tau. dari kasyah xlahir lg smpi dah ada adik dah...hehe.. cepat2 sikit. akak nak rasa nasi minyak yui..

Deqla Manjew said...

tunjuk gmbr jam je?? gmbr tuan yg bagi jam x nak tunjuk ke? hihihi.. apapun moga kekal bahagia sentiasa.. :)

Sally Yatiey said...

Amin..

Cho Zila said...

Insyaallah.. moga cepat2ler dik Yui akakni temu jodoh... mana insan yang bagi jamtu yerk...

Azhafizah Md Nor said...

harap² dipercepatkan majlisnya :)

Puan Ezy said...

smge kekal ke ank cucu..
dan bhgia sllu..
comel je..
=)

Cik Nur™ said...

Cantiknya jam..!

sama2 kita doakan moga dipermudahkan segalanya..!

^^eKaTiKaH^^ said...

amin amin amin. moga dipermudahkan semuanya.. hehe

Chot said...

amiin dear yui :)

Myra Jay said...

InsyaAllah Yui mudah2an dipermudahkan urusan ye :)

Siap rekod ye berapa kali pertemuan :D

Cik Muda said...

Lama menanti pertemuan tu.... Huhuhu... Yui semoga berpanjangan dan kekal ke jinjang pelamin ...