tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, December 20, 2013

No negative be positive



20/12/2013

Kali ketiga aku bertanya dan persoalkan
Mungkin kali terakhir untuk dikeluarkan dari mulutku sendiri


Menerima?
Itu terpulang
Masing-masing ada tindakan & jawapan


Semua yang dilakukan bersebab
Pastinya mengharapkan terbaik


Saya mampu positif walau hakikat perasaan negatif itu ada
Saya cuba berusaha walau hakikat ada halangan
Saya cuba rancang walau hakikat tiada yang inginkan


Doakan saya,
Nurul Yui




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

♥♥ Cik Nur ♥♥ said...

Fikir positif selagi boleh....caiyoookkkk!!!!

jie susanos said...

doakn yui baik..

Miss N™ said...

moga dipermudahkan segalanya yui...!

Chot said...

Aamiin. Jujurnya yui mmg seorg yg positif. Boleh nmpak tu.. N u alwys inspired prson kalau bkn ramai org atleast Me myself.. Kipidup yui.!

Unknown said...

jijah doakan buat yg terbaik dalam apa juga yang yui buat..

Mimie said...

In shaa Allah..sntiasa berfikiran positif

Unknown said...

kenapa ni yui? apa2pun moga dipermudahkan urusan yui yer.. always think positif..

Cikrosecute said...

Sentiasa fikirkan positif yui..

Azhafizah MN said...

Think +ve Be +ve :)

Azhafizah MN said...

Think +ve Be +ve :)