tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, December 01, 2013

Mahu berusaha untuk mencapai apa yang dihajati

Nak berusaha
Nak cuba kurangkan
Nak follow apa yang diarahkan


Mahu berubah
Mahu motivasi
Mahu kata-kata semangat


Sebab daku cepat "tergoda"
Tegur saat aku hampir terkandas
Moga aku berjaya


Bila nak mula?
Cadangnya esok
Cadanglaaaaa


* Pasti tak tahu aku nak buat apa kan? Nanti aku cerita lanjut setelah aku bersedia




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

asha hana said...

chaiyok2 ok? in sha ALLAH, akan dipermudahkan ketika awak sedang berusaha. :)

Azhafizah Md Nor said...

bunyi macam menarik je..apakah?

ayut said...

Mcm projek bsar je dear....

adrianna syaz said...

Semoga dipermudahkan yui ^_^

Cik Nur™ said...

Nur pun perlu apa yg yui tulis tu....huhuhu

moga yui berjaya..!

Deqla Manjew said...

in shaa Allah.. sama2 kita berubah ke arah kebaikan.. jadi yg lebih baik lagi..