tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, December 20, 2013

ST 102 # - Kepada mereka yang sudi menjadi sponsor topup

Ada yang sudi nak jadi sponsor
Tapi daku tak dapat nak view blognya


Mohon mereka yang sudi sponsor
Topup RM 5 
Terus tinggalkan link blog anda
di ruangan komen ini


Daku akan beritahu macam mana
GA kali ini berjalan
InshaaALLAH






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

http://anumzakie.blogspot.com
saya sudi

Chot said...

chot sudi jugerkk boleh?:

http://ishy77.blogspot.com/

Deqla Manjew said...

perlukan sponsor lg x?

nanakimie said...

wah mesti ramai sponsor2 baik hati ni:)

merahitujambu said...

boleh kalau nk sponsor button bedge..

Cik Muda said...

topup rm5? blh jew.....
perlu lagi ke yui??

eima said...

akak pun boleh ...
camne nk bg kat yui ni ....
nanti bgtau ek

azizah :) said...

wahhh rajin nk sponsor.. best2... hehehe

♥♥ Nur ♥♥ said...

cam nak jew {。^◕‿◕^。}
RM5 x 2 leh?
http://dhia-manja.blogspot.com

wahida said...

perlu ramai lagi ke yui?

wahida said...

sudi!! sama2 kita beramal jariah...


http://wahidayatulaswa.blogspot.com


rajin yui buat GA...semoga Allah sentiasa merahmati yui...

Cik Nur™ said...

wah..ramainya sudi sponser...

Mimi Azirah said...

Ramai jugak yg sponsor

Deqla Manjew said...

akk dah emel tau.. tp nk tanya topup RM5 tu utk berapa pemenang?