tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, December 05, 2014

Baju pengapit tak jadi

Hari itu aku ada cerita kenapa aku dipilih jadi pengapit dan kenapa aku terpaksa batalkan. Perancangan manusia tapi ALLAH lebih berkuasa. Atas urusan kerja, pengapit tak jadi, pergi kenduri kahwin pun tak dapat.




Inilah rupa baju yang aku tempah. Member aku just bagi kain. Aku sendiri pilih design apa pada tailor dan tambah lace untuk tidak nampak kosong.


Harga lace 1 meter RM 19
Upah jahit RM 100


Design insipirasi dari butik online. Bila nak pakai baju ini? Kenduri kahwin orang lainlah gamaknya. Huhu.


Kalau ada yang nak tempah design macam ini, boleh hubungi aku.


Dah test pakai, macam cantik macam comel aje. Hahahaha!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

AnneRaini said...

memang cantik comel baju..rugi tak dpt pergikan...takpelah guna utk majlis sendiri pon boleh..eh!

eima said...

mmurah .. rara buat beratus jugak kan ..design cam sama je

Inani Hazwani said...

cantikkk :)

lynndamya said...

Salam, haa ni kalau pakai mesti cantik ni, org ade cutting cantik lah, haha :D

Unknown said...

Bulan ni banyak kenduri Yui..boleh la pakai pi kenduri orang..heheh

Unknown said...

cantik tu yui..xpe leh je pakai bila2

Azhafizah MN said...

cantik baju yui..