tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, December 19, 2014

Anak minah, Adik

Minah inilah kucing yang terpaksa ku jadi bidan terjun untuk bawa keluar anaknya yang tersangkut lebih 6 jam [ entry & gambar ]. Aku takde pengalaman tapi alhamdulillah anaknya dapat dibawa keluar walaupun mati.


Tak sangka Minah boleh beranak lagi. Inilah anaknya. Ada dua 2 ekor tapi seekor lagi dah jadi anak angkat Putih. Kenapa? Sebab anak pertama, Minah biarkan. Tak jilat langsung. Hampeh Minah ketika itu.


Anak kedua, inilah dia. Ku namakan Adik. Alhamdulillah Minah jaga dengan baik, Kalau tak baik, aku denda ko Minah. Hehehe.



Omeikan Adik?




Geram tengok Adik sebab senang kita nak ambil gambar. Muka pun sefesyen sahaja. Nanti aku kenalkan abang/akaknya. Tak dapat nak kenalpasti jantina sebab kecil lagi. Huhu.


Hp aku penuh gambar kucing sahaja =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
singgah pagi jumaat

Nur Inani said...

comelnyaaa diaa :)

eima said...

cite sikit pasal putih tu ... nape die boleh sudi tolong jilat dan jg anak ucing lain cam aku suka nk tau je .... lain mcm tu

erakecik said...

Ehh, macam kucing saya. Serupa macam tulahh, tapi saya ada dua ekor. Rasanya saiz pun lebih kurang ngan adik ahh hehhe

eMMe said...

comelnyeee~

anamizu said...

alololo comeynye adik hehe