tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, December 10, 2014

Coklat free dari Langkawi




Balik dari kursus, aku turun di R&R Bukit Merah. Shapit dah menunggu sejam kat situ. Kesian tapi nak buat macam mana, kursus habis lambat.


Dapat satu plastik dipenuhi dengan "syurga coklat". Apa yang aku nak semua ada. Teman dia ni memang hantu coklat.


Siap kena warning, kalau asyik duk makan coklat sampai nasi taknak, lepas ini tiada harapan dapat coklat banyak-banyak. Perhhh! Warning ea? Ada aku kisah? Ekekeke. Idaklah. Aku makan nasi cuma tidak setiap hari.


Coklat sebanyak itu inshaaALLAH tak sampai sebulan habis. Gigit sikit demi sedikit sebab sayang nak habiskan. Hahaha. Terima kasih MSHA.


P/s: Sekarang aku dah "bebas" makan. Pendek kata dah bersara diet atkins sebab dah dapat apa yang diimpikan. Kalau aku continue diet, itu lain cerita =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

BESTNYA

Fiza Rahman said...

Sedapnya coklat ☺

lynndamya said...

Salam, org balik dpd langkawi confirm kena beli coklat kan, haha

Azhafizah Md Nor said...

milky way tu sedap!

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
he3 suke3
cekelat memangt sodap
semalam baru ja perabeh saki baki cekelat langkawi he3

Nur Inani said...

sedapnyaa dapat coklat. rezeki :)

Ibu Lala said...

Huwaa sedapnya. Nak sikit

CT Humairah said...

CT tengah bulan kedua atkins lepas puasa n raya. alhamdulillah \\^^// yahooo atkins.. bestnya da capai target.

btw milky way tu fev jugak..

anamizu said...

ya allah milkyway!!! terlior nengok T___T

QUEENPINK said...

Untungnya..nak2..