tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, December 16, 2014

Tragedi kedua tiket ETS di KL Sentral

Hari itu dah jadi. Ingatkan dah insaf dengan apa dah berlaku, rupanya tidak. Konon tawakal. Memang tawakal sungguh ahad lepas. Hahahaha.


Kan aku pergi kenduri di Kajang, memang tak plan samada nak tidur KL atau tidak. Tengok member tidur, so join sekali. Memang spare bawa keperluan. Malam Sabtu, aku dah tengok online tiket ETS untuk hari Ahad. Seat beratus yang kosong! Kosong ok!


Aku pergilah sebelum jam 12 tengahari ke KL Sentral. Member hantarkan. Konon nak beli terus tiket, then tunggu. Pergi kaunter, tu dia. Nota besar tulis tiket hari Ahad ke Ipoh HABIS. Ulang semula, HABIS!


Member yang hantar dah blah. Terpaksa aku call suruh dia datang dan minta hantarkan ke Pudu. Kesian member.


Itulah, abah aku dah tanya nak beli tiket balik sekalike, aku kata tak payah. So, ngadaplah kau. Haaaaa. Ini tragedi kedua. Jadi aku nasihatkan, jangan terpedaya dengan status check online sebab ramai orang lagi suka naik KTM dari naik bas. Macam aku. Lain kali beli siap-siap tiket pergi dan balik. Senang hati.


Aku terus ke Pudu. Ingat lagi kejadian hari itu bengang dengan bas, hal ulat tiket? [ entry ]. Apa yang ku buat kali ini? Tunggu next entry.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Anum said...

good morning
ulat tiket memang buat kita bengang

izzeyda said...

wahh nih memang boleh mengudang ketensionan dan kemarahan.. sabar jelah, lain kali beli jer tiket pergi balik.. settle masalah.. ulat tiket, kalau boleh jangan dilayan trus..

eima said...

haaaaaaa .... esbbaik member mau patah balik klu tak yui kena la belajar naik train ke pudu plak ... hihihi

Inani Hazwani said...

lain kali kena beli tiket awal awal ye yui :)

eMMe said...

hurm..tu la yui... next time kalo ade pergi balik nye tiket, amik dua2 yui, kan senang, takde la jadi camni.. kan dah susah.. sabo ye yui, ape2 pun dah slmt sampai Ipoh kan.. ni jadikan pengajaran buat kite ye yui...

Unknown said...

haha.kecian.

susahnya nak keluarkan kotak komen ni.wuuuu || Epilog Life

anamizu said...

aisehh kesiannye Yui. cpt smbung citer Yui. ape jadi pstu??

Azwa said...

ets memang begitu yui. kena beli tiket awal sebab cepat beno abisnya. :)

Tie HT said...

akak dah lama tak naik tren yui..windu ^_^

Azhafizah MN said...

alahai..kesiannya macam ni..lain kali memang kena prepare tiket awal awal yui

Ann Ishak said...

ETS ticket memang selalu penuh la yui, especially weekend :)