tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, December 11, 2014

Sudah kemaskini BR1M 2015

Balik saja dari kursus dah ada yang minta tolong untuk semak BR1M 2015. Secara tak langsung aku terus kemaskini untuk diri sendiri. Alhamdulillah, line ok. Tak suka buat awal-awal sebab tahu akan jemmmmm.


Tapi,
Aku check hanya yang bujang boleh kemaskini ( aku ubah nombor akaun ). Untuk yang berkeluarga, takde pula boleh update info lain. Aku tak pasti kenapa sebab lebih 5 nama penerima BR1M aku semak. Mungkin yang bujang duk ingat dah berubah status. Mungkinlah.


Laman web untuk kemaskini


Harap urusan ini dipermudahkan. Apa sekalipun kena bersyukur. Alhamdulillah.


Jangan lupa print semakan status permohonan untuk rujukan. Itu sebaiknya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

MASA ANUM BUAT ADA JE...

Diana Rashid said...

akak pun tolong semak untuk mak dan kawan2 yang tak de internet ni,,..boleh ambik upah kalau gini..heheh

Najib Ariyan said...

oh syukur dapat BR1M... saya tak pernah mohon, sedekah kat orang lain je lah

Ibu Lala said...

Akk x dapat brim pun. Tapi tolong update utk mak je. Harap dapat la.

eima said...

tak layak .. huhuhuhu

CT Humairah said...

layak layak ^^ tapi tak hapdet lagi hehehe

lynndamya said...

Salam, haa sudah update! eh mase saye, boleh betulkan alamat dan letak nama waris sekali..

anamizu said...

tahun ni sbb ofis ttup renovation so xdela sgt kena tlg komuniti sini apdet brim hehe

QUEENPINK said...

Queenpink tak layak dapat BRIM.

Chot said...

sudah...tp org punya la..haha..tumpang kemaskinikn. sambil2 charge sepulohpersennn..haha

Azhafizah Md Nor said...

fiza pun dah kemaskini..harap takde masalah