tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, December 01, 2014

Bawal WL Aidijuma

Aku beli bila ku rasakan design itu nampak cantik di mata. Lagipun beli dengan member, dia ambil upah RM 2. Jadilah dari aku kena beratur panjang & boleh buang masa aku. Mehmehmeh. Harga sebenar hanya RM 10.




Ada kawan tegur, nampak comel pakai corak seperti di atas. Ala kiut omei omei. Hahahahaha! Siapa kata pakai tudung murah tak dapat corak yang cantik? Salah tu. Cara aku senang. Aku beli apa yang aku suka. Brand tolak ketepi.


Sebenarnya gambar ini dalam draft, sebab itu publish juga. Hehehe.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

NaD Dea said...

Assalamualaikum. Wah... lawanya tudung tu. Saya just ada sehelai je. Green label. Tu pun beli masa festkon hri tu. Kt sini susah sikit nk dpt tudung mcm tu. Huhu

eMMe said...

aa'ah comel, yui pun nampak berseri kemerah2an..heeee~ jenis koten ke tudung yui pakai tu?

lynndamya said...

Salam, eh nice lah corak moustache!! haha best2.. :D

Anonymous said...

sebenarnya. buat sendiri lagi cantik sebab kite buat dengan taste kite kan?

hehe.

:: CIKVIVA :: said...

corak misai wak doyok ni pon ada beli jugak aritu...tgh giler aj ni..hihi

AnneRaini said...

tudung gambar misai...hehe

Unknown said...

corak ni tak berapa minat.. so xbeli.. tgk yui pakai cantik pula

Unknown said...

cantiknya bila dh pakai kan.. kita malu nk beli sbb tudng tu design nya cute sangat.. cm budak2.. hehe

Unknown said...

sama dengan akak..asal kan corak tudung tu boleh buat muka akak nampak cam 18.kompem akak beli..heheh

Unknown said...

cantik yui pakai.. jijah xminat corak tu tu xbeli.hehe

Najib Ariyan Ali Basha said...

kalau muka cantik. murah ke mahal tetap akan jadi cantik... (dan sebaliknya hehehe)

Azhafizah MN said...

cantik tudung bawal tu..yui pakai lagilah cantik :)