tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, December 15, 2014

Majlis perkahwinan sahabat baik, Nur Asyikin

Alhamdulillah hari Sabtu 13/12/2014 aku selamat juga tiba di kenduri kahwin salah seorang sahabat baik aku, Asyikin atau dikenali sebagai Kajang ( sebab dulu ada 3 nama asyikin, jadi nak memudahkan panggil ikut tempat asal ).




Maaf sebab gambar tidak seberapa. Guna hp sahaja. Lepas ini turn yang tudung mint berbaju hitam. InshaaALLAH minggu ini kendurinya.


Buat Kajang,
Selamat pengantin baru & selamat melayari alam rumah tangga dengan penuh barakah. Moga menjadi isteri yang solehah buat suami tersayang. Moga berbahagia hingga jannah. Aamiin.


Nanti aku story kejadian di KL Sentral =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

tahniah pengantin

Nur Inani said...

tahniahh pengantin.lepa ni yui pulak. heheh :)

Iza Fiza said...

tahniah buat pengantin =)

Maria Firdz said...

alhamdulillah... selamat pengantin baru...

lynndamya said...

Salam, ala comelnye pelamin dia warna putih2 gitu, hehe

eima said...

tak sabo tgu kenduri yui plak ...

AnneRaini said...

yui skrg tgh musim gi kenduri kawen..akak dah xberapa ada kawan2 nak kawen ni.. semua dah jadi mak org..hehe

Mardiah Diana said...

Salam singgah petang dik Yui...tahniah kepada kawan dik Yui...semoga.berkekalan hingga hujung nyawa...dik Yui bila lgi...hihi

Diana Rashid said...

Tahniah untuk kawan tu..banyak jemputan kenduri untuk yui..

anamizu said...

tahniah utk syikin kajang hehe. ana suka pelamin yg kaler putih camtu.. moga2 jodoh Yui juga cpt dipertemukan.. ana juga. mudah2an aminnn :)

Azhafizah Md Nor said...

Tahniah untuk kawan Yui..banyak jemputan kahwin bulan 11 ni kan