tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, June 13, 2016

Baju Melayu Raya 2016 - Aaron Aziz by Jakel

Ini semua plan last minute. Plan tak dijangka. Terus cakap, terus pergi Jakel dan cari. Walau tahu harga di Jakel boleh tahan, tapi bila tengok kualiti kain sangat berbaloi dengan harga. Lagipun free sampin.


Inilah pilihan adik lelaki aku. Dia dah kerja, so dia bayar sendiri. Pakej belanja adik lelaki bongsu. Heeee. Warna kelabu sampin purple. Kena sangat dengan warna baju kakak-kakaknya. Hahahaha.




Sepasang kalau tak salah RM 199
Percuma sampin


Kami beli sehari sebelum puasa. Sebab itu je cuti adik lelaki yang ada. Dia bertugas di Johor. Itu pun tak sempat nak bersahur dengan keluarga sebab dapat panggilan kecemasan. Malam Ahad tu juga di merempit ke Johor. Nasiblah dik, kau jadi anggota tentera. Sedia berkhidmat.


Secara tak sengaja, 
Tahun 2016 kami ada tema raya. Ungu + Kelabu





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Masitah Samsudin said...

Cantiknya sampin tu...

Nurzakiah Hanum said...

cantiknya

Siqah Hussin said...

Samalah baju aaron aziz dgn lelaki dalam keluarga siqah. Kualiti kain di jakel memang bagus! Lawa sampin!

anis abdullah said...

Cantik

Siti Nurzafirah said...

boleh tahan harga dia.. tapi, kalau kualiti elok, apa salahnya.. lagi pun dah kerja kan.. ^_^

Mama Darwiish said...

Cantikkan , fabrik pun selesa, suami pun cadang nak ber"AAron" tahu ni hehe

Azhafizah Md Nor said...

cantik combination warna tu