tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, June 24, 2016

[Review Peribadi] : Perfume Neelofa

Haritu udah beli perfume Che' Ta tapi tak kenan dek hidung ni. Udah selamat letgo. Pastu ternampak perfume Neelofa ini seller Ipoh jual. Terus tertarik nak beli sebab katanya bau ala Escada.




Harga beli RM 55. Disebabkan seller hantar sampai office, ada caj RM 2. Jadi jumlah RM 57. 


Sekali sembur, 
Macam pelik baunya. Tak lama mana, eh sedap plak bau dia. Bau sweet.  Kiranya kena dengan diri ini. Tak terlalu kuat baunya. Sesuai dengan diri sendiri. Ekekekeke.


Ada tak dikalangan korang dah cuba perfume Neelofa?


Lepas ini cuma perfume Rita Rudaini. Sebab tu pun baunya best.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Murni Alysa said...

wowww...dah pakai bleh fefeeeling mcm neelopak ok gak

Nurzakiah Hanum said...

beum cuba

AinAthirah Anuar said...

Uih kebetulan ain pun nak beli purffume ni. Boleh cuba ni >< Thankyou yui !

Siti Nurzafirah said...

Tak try lagi.. nak jugakkk

YattAkasah said...

bau neelofa ritu ada try tapi macam xminathehe.. bunkface for her wangi seriuss

Jie Susanos said...

kalau bau kena dgn jiwa..hari2 pakai la..

anis abdullah said...

Dah cuba kat kedai tadi tapi tanak beli. Bau dia sedap serius weh.....

Siqah Hussin said...

Tak try pun yang ni. Siqah beli perfume padora.. Wangi jugak. Tunggu yang tu habis, boleh cuba yang nie pulak 😊

Siti Rohaida Yusof said...

akak pun tak pernah lagi bau perfume ni

n.i.n.a Mads TM said...

wow... pakai raya ni. dh beli de'xandra. saja nk try.
neelofa fames dgn tudung

Athirah Diyana said...

pasni boleh try perfume sy jual pulak. ehhh??! haha

Nurfaezah Abdullah said...

waa rajin Yui cuba perfume artis ^^

Elya Roza said...

Kite pn bau pelik ni . Mcm bau arabic nye bau.huhu. Ingatkn bau bunga2