tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, June 17, 2016

Diari Ramadhan 1437H Nurul Yui

Ini cerita Diari Ramadhan ke-11 Nurul Yui iaitu bersamaan hari Khamis 16/6/2016. Cantik tarikhnya kan.


Bersahur
1 sachet Peah Queen
Air masak 500 ml


Berbuka
1 biji kurma
1 sachet Peah Queen
Nasi kukus ayam goreng berempah ( beli RM 4.50 )
Air lobak susu ( beli RM 3 )  - yang ni serius tak rasa lobak mana pun
Kotiau kicap ( beli RM 4 )


Banyak plak makan semalam. Awat entah tekak ini kadang nak banyak kadang nak sikit. Huhuuu.


Alhamdulillah selesai fasa pertama bulan Ramadhan. Moga dipermudahkan segala urusan kita, inshaaALLAH.



Diari Ramadhan 1437H Nurul Yui





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Siti Rohaida Yusof said...

akak tak pernah lagi dengar peah queen tu..nak search jap

AinAthirah Anuar said...

Sahur tak lalu nak makan byk2 :) Minum air je. hehe

Ann Ishak said...

kotiau kicap dapnya :p

Murni Alysa said...

banyaknyer yui makan..hehehe

Siqah Hussin said...

Baru dengar peah queen semalam sebab cousin ada jual. Dah baca yui pulak dah makan. Hehe

Siti Yang Menaip said...

ehehe menu berbukaaa tu wow =D