tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, June 14, 2016

Page Facebook rujukan untuk buat biskut raya 2016 - Azlina Ina Fans

Sebelum aku tunjuk hasil biskut yang aku buat, aku nak bagitahu kat mana tempat yang aku rujuk. Bukan takde buku resepi sendiri yang aku tulis tapi aku malas cari. Lagipun dah ada internet, gunakan sebaiknya. Heeeee. Mukadimah panjang!


Untuk tahun 2016,
Page Facebook pilihan hati aku adalah Azlina Ina Fans


Suka cara penyampaiannya secara santai dan kadangkala buat aku tergelak besar sambil uli doh. Punyalah semangat, aku catat apa bahan yang perlu. Baca ulang kali dan mulakan sendiri mengikut step yang diberi.


Kalau korang tak percaya, boleh tengok sendiri. Macam-macam resepi ada tinggal rajin atau tak sahaja. Aku pilih mana yang mudah sahaja untuk aku buat. Ekekekeke.


Oh ya, resepi kek pun ada wei. Kecur ayaq lioq!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Anum said...

:)

Lyana Ishak said...

Orait ,, lagi seminggu nnak raya bley Yana rujuk2 . Hehehe .. =)

wahida said...

rajin la yui ni...

dhiera zainudin said...

rajin ye nak buat biskut raya

Fatimah Nabila said...

best ni, boleh buat rujukan..hehe..

Unknown said...

wah rajinnya dia. pernah lah beberapa kali ternampak post beliau, sebab ada kawan fb sy peminat dia.

sy baca resepi pun malas apatah lagi nak buat. alahaiii

Unknown said...

husna bab membakar memang leceh sikit.. sbb tu kat rumah adik no 2 tu je yg suka take turn..hihii..

Mrs Velentine said...

tq yui..boleh lah godek2 sana nnt

Azhafizah MN said...

Terima kasih share. Nanti Fiza terjah