tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, June 10, 2016

Diari Ramadhan 1437H Nurul Yui

Hari keempat Ramadhan 1437H masih di rumah sewa. Dan macam biasa, bila bersahur di rumah bujang, memang semudah mungkin untuk di telan.


Bersahur
1 biji kurma
1 cawan fresh oren
Beberapa potong lebihan kuih berbuka semalam ( bingka )


Alhamdulillah hari keempat badan rasa dah ok dari semalam. Pening pun dah takde. Mungkin sebab balik kerja semalam aku sempat tidur kejap, tu pasal cuti memasak, beli je kat bazar. Huhuhuuuu.


Berbuka
1 sachet Perlaking
1 cawan fresh oren
1 biji kurma
sedikit nasi beriani ( kongsi dengan kawan ), sebiji telur goreng dan half salmon
1 liter air lemon tanpa gula + perisa stevia + daun pudina + CMD Hydro D


Semua dipermudahkan untuk puasa ke-4. Alhamdulillah. Diari Ramadhan hanya ku catat hari biasa saja memandangkan hari minggu daku jarang kelebek blog.


Diari Ramadhan 1437H Nurul Yui



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

4 dak comei sayang YUI:

Atie Yusof said...

wahhh ..boleh turun berkilo2 ni klu akak menu mcm ni..hihi..
kompom kurus..:)

Nurul Baidurah said...

selamat berpuasa yui..

Cik Itah said...

sy sejak berpuasa ni sahur makan roti je hehehe

Siti Nurzafirah said...

wah ! nanti raya mesti kebabom kan... hehehe