tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, June 03, 2016

Bila seorang adik meluahkan perasaan terhadap kakaknya

Adalah satu malam tu aku perasan adik aku update status di FB dia. Mula-mula baca memang aku nak touching dah siap pakej air mata nak mengalir, tapi bila baca # dia, terus cancel. Hahahaha. Terus aku buat tak emosional dengan status itu.




Tambahan bila aku baca pulak komen dari kawan-kawan dia, wowwwww!! Kembang kejap mak jemah baca. Wakakakakaka!!




Apa pun buat adikku,
Kakakmu ini akan cuba yang terbaik buat adik beradik dan khasnya buat keluarga kita. InshaaALLAH. Tahu kata-kata ini IKHLAS.


Air dicincang TIDAK AKAN PUTUS.


Love u laaa walau hang pun singa juga. Hahahaha.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

sitirohaida said...

alahaiii..sweet betul

Nieyla Nadia said...

Kak nieyl teringin nak ada adik perempuan yang boleh share everything..
tapi nak buat mcner...ada adik lelaki je..hihi

Azlan Strider said...

Alhamdulillah...sweet jer ayat dia..kalau saya ada adik dan dia kata macam tu, memang touching kejap..hehehee

Regards,
-Strider-

Zafirah Kama said...

Ahaaaa... part touching tu paham, part marah tu tak paham.. napa ea ? *lampi sikit* hahaha

jie susanos said...

Jaga sama jaga adik bradik..

Myra Jay said...

Heheheee..
Usik2 manja gitulah namanya adik beradik kan :)
Tp seyes Yui memang nampak muda pun :)

Nadia Johari said...

ala sweetnyaa