tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, June 15, 2016

Testimoni sendiri guna liquid lipstik Anastasia

Seperti yang aku bagitahu dalam entry Liquid Lipstik Anastasia, aku ada mention kalau aku rajin aku tunjuk setiap warna yang aku cuba. Sebenarnya ada 4 tapi ambil gambar 3 je. Jadilah kan dari takde langsung.




Original tu maksudnya itu warna bibir aku la ea. Korang jangan plak cari kod original tapi taktau lah kot ada kan. Hahahaha.


Bagi aku yang memang tak reti pasal makeup dan main bedal je pakai,
Aku boleh katakan aku suka juga lisptik Anastasia ini. Best pakai. Pakai nipis aje dah cukup. Tak payah over tenyeh sana sini.


Tak nyesal beli!
Sesuai dengan harga dan kualiti.


Ada satu lagi jenis aku dah beli dan guna. Itu pun best. Nanti aku up entry.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

cantik

Eintan Nurfuzie said...

suka potian..nampak lawa.. bpe tu

Murni Alysa said...

akak suka potion..natural

Wani said...

sorbet tu cntik.. sweet je..

Mrs Velentine said...

kak MV ada satu..potion

Athirah Diyana said...

sejak semalam terbaca beberapa review pasal lipstick. macam menggoda je suruh beli lipstick. hahaha

Azhafizah Md Nor said...

cantik potion..nampak natural