tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, June 08, 2016

Diari Ramadhan 1437H Nurul Yui

Hari kedua Ramadhan 1437H bermula di rumah sewa bersama rakan-rakan serumah. Orang bujang, serba ringkas kalau sahur. Kalau boleh ambil air tepi tilam dan teguk terus. Hehehehe.


Bersahur
1 biji kurma
500 ml air masak + CMD Hydro D


Berbuka
1 sachet Perlaking
Kurma 3 biji
Salmon, sayur & telur
Pengat ubi kayu ( sebab budak rumah bagi )
Air lemon tanpa gula



Boleh dijadikan menu untuk pengamal Diet Atkins
Fahamkan dulu setiap fasa Atkins






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

orked violet @ SYA said...

sya sahur tadi terbabas.

lakibini makan lauk segera. hahaha

sesuai untuk atkins tp bukan phase induction.
kang adik-adik atkins baru hari ke3 dah pakat tiru menu. hahaha
isk, da bertahun tak beratkins.

btw, jom sambung buat keje. hiks.

Nurzakiah Hanum said...

nyum2

Lynn Hamzah said...

wow...sedap menu berbuka tu...

Ann Ishak said...

simple tapi sedap dan tentu kenyang ni

eima said...

ni je dik .... kompom pakai kebaya nanti ....
tp bulan puasa ni tghari2 mcm2 nk mkn bila dah berbuka mkn sikit je

Azlan Strider said...

simple betul sahur tu..saya kalau dah sahur simple macam tu, ada yang berbuka macam takde hari esok...hahahha

Regards,
-Strider-

Nadia Johari said...

kalau nad kompom lapar..hahaha

Siqah Hussin said...

uishh ~ sikitnya makanan dia..hihi

Nurfaezah Abdullah said...

selamat berpuasa ^^

kruk kruk bunyi perut fae huhuhu