tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, June 01, 2016

Menjadi tunangan orang

Alhamdulillah,
Satu-satunya adik perempuan aku dah selamat menjadi tunangan orang pada 21 Mei 2016 yang lalu. Tahniah Nurul Farzana.






Sedih sebab adik lelaki seorang lagi tak dapat balik 



Bersama mak & abah tersayang


Sebenarnya aku pantas update di Facebook. Lebih banyak gambar di FB. Saja selit sama dalam blog buat kenangan. Sekurangnya jadi backup. Ehhh !!


InshaaALLAH majlis pernikahan akan berlangsung bulan Januari 2017.


Bila berlangsungnya majlis mahupun sebelum majlis, aku dah terima pelbagai kata-kata. Takpe, hati sabar & kuat. Yang penting aku seronok tengok darah daging aku sendiri bahagia.


InshaaALLAH di usia 24 tahun akan menjadi isteri orang.


Doakan aku. Doakan kami =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Cik Nor said...

tahniah..selamat brtunang..:)

Ann Ishak said...

be the best for your life nurul :)

ecadwinkyasha said...

abaikan je kata2 org tu..mulut manusia xleh tutup kan?

Anum said...

alhamdullilah tahniah

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

Tahniah adik yui. Cantik! muka iras yui..
hehe yela adik beradik kan =)
Dear yui, abaikan je mulut2 luar sana.. Jodoh cepat atau lambat smua da di tentukan. Chill! peracangan Allah itu terbaik. =)

Kak Wawa said...

tahniah.. semoga cepat2 naik pelamin..")

Yanty Lee said...

Tahniah buat adik.
In sha Allah semuanya cepat2 naik pelamin nanti. Aamiin.