tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, June 10, 2016

Masih dengan ic lama

Orang lain dah lama tukar ke ic yang nampak 2 gambar tu. Alaaa, faham-faham sendirilah. Aku? Masih dengan ic lama, muka lama, kenangan lama. Ewaaaaahhh !!




Rasanya muka umur belasan tahun ni. Sekarang dah puluhan, sedar dah tua. Huahuahuaaaa. Apa pun, ic lama ni masih elok molek. Masih boleh baca kalau masuk dalam apa benda mesin tu ntah. Still boleh detect maklumat aku.


Tengoklah kalau rajin tukar ic baru. Wajah baru yang tua. Hahahaha.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

PeRdU cINta said...

tapi sekarang kalau tukar ic baru..ic lama tetap dipulangkan pada kita...boleh la simpan buat kenangan..hihihi.

naniey lurviey said...

sama la dgn naniey. tak berapa rajin lagi nk pergi buat baru. Selagi boleh gune biarkan je dengan yang lame.

Siti Nurzafirah said...

hehehe.. nampak muka mudanya disitu.. hehe

Athirah Diyana said...

classic. hehehe....ni mesti masa umur 12 tahun ni kan

anis abdullah said...

tukar jangan tak tukar...ada 2 muka nanti tau..hehe

Kai Ssi said...

knpe tak tukar ic baru..
sbb takot tak update chip dia...

kaissi.my

Amanina Mads said...

sama la kita.. tak tukar IC baru lg.. hehehe

aRz MoHa said...

belum tukar lagi ic baru...tunggu sehingga wajib tukar

zazanizam said...

As Salam Yui, selamat berpuasa !
*hehehe kzaza pun still ic lama. bila entah nak tukar baru.

Siqah Hussin said...

Lorrrr ~ Ada lagi yang guna ic lama pada tahun 2016 ni? Hihihihi.

Wani said...

Waaa.. Comelnye.. Innocent gitewww..
Awk meh follow sy utk tambah kenalan..
Selamat berpuasa =)

Azhafizah Md Nor said...

Jangan lupa tukar nanti kena denda.huhu