tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, November 27, 2012

Attn. Kak Nor : Mengenai gula telur puyuh

Maaf sangat daku baru perasan mesej di chatbox. Pertanyaan Kak Nor mengenai gula telur puyuh. Aku klik nama takde link plak * sedih tau ai


Oh ya, sebelum ini ada seorang akak yang ternampak entry aku pasal gula telur puyuh { gambar } dan dia terus PM aku di FB tanya mana nak dapatkan. Maka atas dasar perikemanusiaan dan tolong menolong sebab beliau mengandung, aku tolong belikan.


Oh ya, akak tu bayar dan totalkan sekali poslaju. Kira senang kerja tak perlu dia nak ambil dari aku. Niat aku menunaikan hajatnya tercapai dan beliau dapat apa yang diidamkan. Aku tahu payah nak dapat gula telur puyuh ni sekarang.


Kes Kak Nor pon macam inike? Kalau ya, boleh emel fashanusha@gmail.com. InsyaALLAH kalau kat kedai itu ada stok, yui boleh tolong belikan. No hal. InsyaALLAH. Niat baik dan moga dipermudahkan semua. Amiiin.


UPDATE : Boleh minta tolong tapi tolong jangan tetapkan
tarikh atau nak cepat sebab yui bukan selalu berada
di kg dan pengeposan pon hanya pada hari Sabtu kecuali minggu pertama
Dan tolong bayar duit dahulu sebab yui perlu booking 


Sama-sama mudahkan urusan kedua belah pihak


SELEPAS INI TIADA URUSAN PENGHANTARAN
UNTUK GULA TELUR PUYUH
JIKA LEBIH DARI 2 PAKET


Ada masalah untuk pengeposan
jika banyak packing
Jika nak, yui boleh order
dan anda datang sendiri ambil
Terima kasih





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

28 dak comei sayang YUI:

AnneRaini said...

betullah..memang payah dah nak jumpe...kena gi kedai kat kampung2..hehe

ayut said...

gula telur puyuh...?ada ea.membantu slgi blh kan yui :) hrap akak ni terbaca :)

JaSSNaNi said...

aah yui.. akak dulu kecik2 makan ni.. tapi panggil gula2 telur.. rupanya sebijik cam telur kan.. :)

Mimie said...

gula telur puyuh...tak pnh dnga pun

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok, kak nor dah msg daku.. alhamdulillah =)

nur anis said...

macam pernah makan time kecik dulu..tapi lupa la..huhu

syiela said...

akak tak pernah tau dik.... huhuhu

mia izzati said...

gula telur puyuhh???emm rasanya masa kecik2 je jmp...

Kesuma Angsana said...

yelah lama x makan ni!

maszmadi said...

dah tengok gambar baru tau apa yang yui cerita tu... erm rasa macam pernah makan dulu2 tapi dah lupa camner rasa dia...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

a'a penah makan dulu2 hehe

are_lin@yu said...

bgus yui..moga dipermudahkan niat yg baik ;-)

Cik Nur said...

mmg susahkan nak dapat gula2 tu..
dulu berlambak2..skarang susah oo..

limited dah jadi gula2 tu..

Hazmin Hamudin said...

Sedap ke gula telur puyuh ni yui? Wah.. Siap bg no hp lagi... Nanti orang kacau tak tahu...

lynndAmya said...

wahhh apekah itu gula telur puyuh?? hahaha...mmg betul, klw nk bisnes ni wajib guna 2 number, kalau x, xde privacy gitu~ chewah :p

ct kektus said...

serius, tak pernah jumpa. hohoo

azizah :) said...

Alhamdulilah seronok bantu kan yui.. niat baik dapat pahala :) nanti kalau jijah mengidam boleh la yui hantar ke sabah ni..hehehe :p moga2 tak la yer..hee

hnahdy said...

owh.. yang tu ka gula telur puyuh.. dulu selalu hana makan tapi xtau nama..jarang nampak.

faiq said...

bgs ang ni rajin tlg org..hehe

Izzie said...

kenape sy tak pernah jumpa? tak tau pun ade gula cenggini. sob.sob.

nanakimie said...

nana xtau pernah mkn ke x,ngk gmbr mcm pernah lihat,heeee.......

Marya Yusof said...

As salam yui,

Gula Telur Puyuh? Bisnes menarik ni :))

Nak intai sat :))

adyna said...

Akak macam pernah makan je ;)

sHaRiNa eLyaNa said...

sha xpena mkn lgi hehhe..

Eca Dwinky Asha said...

pes time dgr.

::CIK LYNN:: said...

dlu kecik2 suka mkn...hehe

shidaR said...

wahhh bangga ngn yui ^_^

nanieybarnieylurviey said...

Abis waktu bisnes xkan dilayan :) wahh.. Bgus2 Yui ni. :) Brucperasan sush nk tgk gula2 ni skang