tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, November 03, 2012

Kenny Rogers ROSTERS



Menu tengahari minggu lepas, hari apa dah tak ingat sebab dok ingat perut dah kenyang je. Kih kih kih. Tengok gambar pon tau dari mana kan? Yup, dari Kenny Rogers Rosters. Sedapke? Kompem sedap la sebab itu aku beli.


Tapi lain orang lain tekaknya ea. Aku suka menu camni tambah-tambah yang ada jagung tu. Mableess. Sedangkan sendiri boleh buat, tapi faktor "M", apa pon tak jadi!


# Korang suka tak pergi ke Kenny Rogers ROSTERS?




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

30 dak comei sayang YUI:

CekbOlat-bOlat said...

ayamdia menusuk kolbu .

uncHa said...

wahhh sedapnya,,heheh nanti kita gi makan berdua,, ;")

adyna said...

kali terakhir makan thn 2004 adik blanje..pastu dah tak pernah makan :)

baby lydia said...

dya x pena mkn kenny lah...menu yg sihat lah nusha :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Emmm..k.atie xpernah masuk KRR nie:D

Nisa Greennnpanda said...

mmg sdap mknan kat Kenny Rogers nie.. ^_^

Nyue said...

nyue awal gaji selalu ajak fh mkn KRR,..hehehehe..mmg best la

Tihara said...

as salam

kat sini tk penah tk sedap..mmg jaga kualiti tp baru merasa 2x makan je, tu pun org belanja..kalau kat sr ayam dia bau sikit, tu pun org velanja..hmm hee :)

Yousof said...

Kebetulan tengah makan masa baca dan tengok entri ni, itu pun tetap menggoda selera lagi tu.. ;D

Noraim said...

sy suka sis tp lupa suka mkn apa. sbb tiap kali pi msti kena tgk menu dl. kehkeh.

Syuhada Salleh said...

baru 2 x je mkn kat sni..bleh thn la..

KY said...

sedapnya...order satu..

najihahfara said...

kenny sedap..

azizah :) said...

peh sedapnya tengok... sadis tol tak pernah makan kenny rogers ni sebab mahal wooo~~ hehehe

Hazmin Hamudin said...

Suka Nandos.. Hehe.. Kalau kenny roger ni saya akan mintak gravy black paper..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kenny rogers pegi juga skali dua..suka ayam dia lembut sgt :-)

cinta siswi said...

menitik air liur membasahi lappy.. hahaha.. sedapnyeee..

shidaR said...

uihhh..nih mkn mst teringat jerh..!

-meeSUPERGIRL- said...

dapnye. . . .

anitadiana said...

wahhhhhhhhhh..sodapnya yui..lama tak makan...ada sapa-sapa nak belanja kak ita tak...

Aishah Jahirah said...

rasanya xpenah try lg kat sini...tergoda tgk ayam dia..

Saya Disini said...

wah...sy tengah lapar niii

nur anis said...

yummyyyyy...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sian akak. tak pernah masuk KRR. huk3

Nur farahiza said...

melazatkan , nyummmjm

ayut said...

pernah pegi skali dulu.sdapppp.. :)

IntaNBerliaN said...

xpnh try g sini..

shaFazie said...

kita suke muffin die..:D

aTy _faRed~ said...

ni salah satu tempat makan feveret akak ngan asben...kenny rogers...sebab makanan nyer agak mengenyangkan ar..nasik die pon akak suker..paling peberet..dah tentu ar die nyer potato..:) -okeh..lapao tetibe..

Che Rosliza Che mat said...

kalau dekat kenny akak suka ayamnya...sedap..